Alla inlägg under januari 2009

Av Karin - 29 januari 2009 21:22

Haha man skall väl passa på så länge man är singel eller??

En viss Henke var hur söt som helst :) Vi kommer ses igen haha. det var så trevligt. 


imorn skall jag vara med H, hehe vi skall plugga och spela kort :)

Hehe vadå nattgäst haha :) men blir säkert jättebra. känns så hemskt att tvinga hem honom sent en fredag kväll !!!


Måste passa på att Gratta Maria :)

så glad jag blev för din skull!

vilken kämpe du är!

du är ju bäst verkligen!

Stort Grattis :D

Av Karin - 27 januari 2009 18:53

Drömde som fan inatt, det värsta är att det är tredjegången nu på 2 nätter.

tänk att drömma att ens pappa står i ens lägenhet och skall ge en kram till mig men icke sa Nicke, det gör förbannat ont. snälla något dra tillbaka tiden. det har varit lite jobbigt det senaste alla tankar har vart hos dig och i skolan. tänk den tiden när jag kunde ringa dig och du svarade idag så svarar ingen när jag ringer, pallar inte ens att tänka på den tiden. saknar den som fan. tårarna faller ner för min kind. ibland vill jag bara vara hos dig. allt verkar vara mycket lättare för dig nu. KOM TILLBAKA NU! vi inte drömma glada drömmar som inte kan bli sanna :'(



Har ätit köttfärssås idag så gott om jag hade gett fan i all ost jag slängde ner. men har enbart mig själv att skylla på. har städat i lägenheten och vart i skolan. var helt matt efter det, det blev sängen en stund sedan blev det msn. mår lite bättre ser att det går åt rätt håll men halsen gör ont som fan men men. sitter här och drömmer om sommaren som komma skall!

skall äntligen gå och se på BAO =) med mamma och hennes bästa vän :D

skall bli så roligt. nu sitter jag och lyssnar på musik allt från julen till sommaren.




Av Karin - 24 januari 2009 17:21

helt slut är jag men har iaf kommit igenom en litteratur idag. nöjd :D

Trodde inte att man kunde må så dåligt som jag gör nu. det är fan värre att vara fysiskt sjuk än att må dåligt psykiskt. fyfan! kunde inte någon annan få denna jävla influensa?????


Av Karin - 23 januari 2009 22:23

jag åker till LINKÖPING!!!!

Av Karin - 22 januari 2009 23:13

tårarna faller ner för mina kinder

tårarna smakar salt.

Men de lugnar inte mig.

tankarna är för många i huvudet.

tankar som inte skall finnas här.

dessa tankar man bara inte vill bära på.


Tårarna faller ner för mina kinder

i allt större mängd.

tårarna får mig inte att må bättre.

tårarna är ingen positiv vibb.


tårarna är av frustation

tårarna är av hjälplöshet.

tårarna är av HOPPLÖSHET

Av Karin - 20 januari 2009 22:17

det var fan ingen bra kursintroduktion idag.

kan lova att de flesta eleverna gapade med öppen mun när man inser att det inte är någon som helst fritid att snacka om i 15 veckor :( jag kan nog unna mig det ändå för jag o två polare delar alla böcker mellan oss!


träffade J idag, kul verkligen vi var med hennes syster och kollade när team Magnus uppträdde på stora torget i stan. sedan drog vi till biografen, vet inte alls vad jag skall säga om filmen inget fel på den men en aning känslig på vissa ställen då jag kunde relatera till min egen far. hann inte med så mycket mera tur var väl det på ett sätt. tar det med henne nästa gång vi ses istället :/


jag är så trött har pluggat men det ger ändå resultat snart klar med läroplanen.


kram en ledsen

Av Karin - 19 januari 2009 17:58

Jag blir så jävla ledsen.

Jag som tycker att jag är förtjänt av så mycket annat än att folk snackar.

Jag tål det bara inte. Har jag lust så kan min bestämda skåning säkert ringa och skälla ut personen som trampat mig på tårna :( Det gör fan ont i mig..

En människa som inte ens vet vem jag är, och hur jag är som person har bara mage att göra en sådan sak?



Av Karin - 16 januari 2009 16:05

Idag har jag haft tenta :D:D:D:D

Och ja jag klarade den :D

Gud vad skönt nu är jag så stolt över mig själv!!!!

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards