Alla inlägg under oktober 2008

Av Karin - 30 oktober 2008 12:04

haha skall till skolan och skriva tenta 85% säker på stora U :P

men jag ser det som första gången!

Av Karin - 29 oktober 2008 16:32

det är en klump där. den blir mindre och mindre för att någon dag bli så stor så att det är outhärdligt. men det kommer att fixa sig!

Idag kommer min vän hit igen :D

skall bli kul man får för sig så mycket eller hur Merima =)

Av Karin - 28 oktober 2008 23:01

Hej!

sent ute att skriva blogg jag vet men så går det när man fastnar hos någon! Har vart iväg ikväll hos en här i borås ikväll! men skall berätta om dagen redan från början!

Först sov en kompis över hos mig vi somnade väl runt halv två. vi låg och tjöta var duktigt trött i morse men vi pluggade lite på bildning och kunskap inför tentan. jag kommer få U men jag är förlåten det vet jag.


Sedan så åkte min vän hem, Jag drog till Merima =) hehe denna vännen man kan inte annat än att le i ditt sällskap, vi snacka, pluggade lite och såg på en skräckfilm. snabbt hem mellan omgångerna innan det bar iväg till mamma kusin! där satt vi och snackade om det mesta inte minst min älskade pappa osv osv. kan säga att det känns så bra att få höra alla goda minnen från hans tid i livet. Jag blir så himla stolt över honom så det går inte att beskriva i ord. vi satt väl där och snackade vi hade det trevligt men samtidigt mycket allvarliga! måste säga att det var ett mysterium att hitta till henne för när det är svart ute ser alla husen likadana ut.

Vi pratade allmänt och jag blir mer och mer stolt över allt som min pappa gjort under sina år i livet. visst smärtan kommer finnas kvar men det är ljusa minnen jag har.


Du må vila i frid Pappa! alla har vi ljusa minnen av dig. för mig var du min älskade far, för mamma var du livskamrat för min bror var du hans pappa! Alla har sina minnen av dig. minnen som jag skall bevara och vårda ömt!

Vila i Frid älskade far <33333333333333333 Jag kommer alltid älska dig :)


Tack för denna kvällen måste jag säga till dig vännen!

Kan inte tacka dig nog!


Kram från Karin som är ledsen men som ser ljuset någonstans långt borta i det blå.

Av Karin - 25 oktober 2008 20:41

imorn skall jag åka hem till Borås igen, åker med min bästa vän dit!

Vet att jag kommer få nattgäst på något sätt de första nätterna i stan igen.

Pratade med mammas kusin nyss - det känns så mycket bättre att komma tillbaka till borås igen. när man vet att de finns hos mig och lyssnar och ställer upp. det är en trygghet att ha de i Borås.


Av Karin - 24 oktober 2008 14:34

Hej alla vänner!

tack för alla omtankar jag och familjen har fått.

det känns jättebra och jag vill att ni skall veta att jag uppskattar det.

det är jättejobbigt det är det verkligen men allt känns bättre om man slipper sitta ensam bara familjen att sörja.


Alla som visat sin omtanke!

Tack!


mvh/ Karin

Av Karin - 23 oktober 2008 17:33

tårarna faller ner för mina kinder:(

R.I.P vila i frid älskade Pappa <3333333333

Av Karin - 19 oktober 2008 17:51

jag satt inne och pluggade när jag plötsligt hör räddningstjänsten men denna gången fortsätter i brandkåren förbi mitt lägenhetshus utan stannar precis utanför. Anade att något hade hänt då det luktade bränt gummi!

jag kan inte låta bli min nyfikenhet fick mig att gå ut och se. där är det en bil som inte är vidare hel längre. fy vad äckligt att se egentligen.


Fattar inte hur påflugna Journalister kan vara då man ställer sig och plåtar offret visst det verkade inte vart så allvarligt men ändå idioter. tur att jag inte är en sådann.


det var ganska mycket publik utanför min port om man säger så, ljuger inte om jag stod där med 50 personer.


Av Karin - 18 oktober 2008 23:36

funderar på att skaffa det.

vill inte ha dessa problem jämt fy!

skall nog sussa kudde snart!



Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards