Alla inlägg under juli 2008

Av Karin - 31 juli 2008 20:49


Bilderna är från: (uppifrån o ner)


1. På väg hem passerade vi Mollösund. 

2. Jag sitter i båten påväg hem från Käringön.

3. Bild på Käringön som vi vart på hela dagen.

4. Jag står utanför den nyrenoverade fyren Pater Noster.

5. Pater Noster.



Av Karin - 30 juli 2008 23:19

kom  nyss hem har vart på havet hela dagen!

det häftigaste var helt klart att klättra upp i fyren Pater Noster!

högt och bra utsikt!


måste sluta skall upp jätte tidigt imorn havet med mamma o pappa vi skall te kärringön rykten säger att Lasse B nyligen vart där i sitt sommarhus, måste kolla!!!!!


Av Karin - 29 juli 2008 21:56


minnen vänner minnen <333


Av Karin - 29 juli 2008 18:49

idag har jag skrivit kontrakt på min lägenhet och betalat min första hyra det känns som något stort är pågång!

Av Karin - 28 juli 2008 20:58

Sometime i wish i was dead, my life is not so very good.

Sometime i hate myself so much.


Sorry for this text.


bye

Av Karin - 27 juli 2008 22:17

Säger bara LYCKA över att få vara din vän!!!
Jag har haft en magisk kväll!! :D

Med msn och ens bästa vän kan det bli bättre???!!!!! 


Jag är bäst helt enkelt!!!
Eller hur :D

Av Karin - 27 juli 2008 19:10

Oj det kommer vara lite olika saker på denna bloggen men jag börjar med det jag nämt först.


Paul Potts - vi var på hans konsert igår medverkande i denna var:
Dirigent:
Mark Agnor
Solister: Paul Potts, sång och Linda Lampenius, violin.

Måste säga att jag var mycket inponerad utav Linda, kan inte förstå att man kan spela violin så bedårande och bra, till och med min lillebror var inponerad över henne. Hon drog ner en massa applåder nästan så jag vill påstå att hon var lika populär som Potts. Men Paul var verkligen underbart bra ett och annat musikalstycke var inklämt annars var det mest Opera musik från det stösta i Italien. kul när man kände igen de flesta styckena.


Idag har jag burit runt med världens huvudvärk men det är inget jag kan göra något åt det är jag som inte tål värmen. Skulle iväg på dop men det gick inte dels för att jag skulle ha jobbat men det blev inget av det heller pga av att jag inte mådde bra alls när jag vaknade. Men har hunnit att prata med mina bästa vänner idag! lite kul att alla ringer med 10 minuters mellanrum jag känner verkligen att jag har de bästa vänner jag kan ha!


Magen har börjat förbereda mig på vad som komma skall! blir så galen så det finns inte men det är att se glad ut och överleva smärtan!


trevlig dag alla läsare!


mvh/ Karin som tusen gånger hellre suttit ute i solen.

Av Karin - 26 juli 2008 12:31

Idag skall jag med familjen in till göteborg och lyssna på hans konsert!

ser fram emot det hr fått värmeslag måste jag säga.


kram kram

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards