Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Karin - 8 juli 2008 23:17

vilken härlig kväll på det stora hela!!!!

Pratat med Anna idag för första gången på några dagar seriöst!!! :D nu är det nedräkningen för våran träff som börjar!!! hjälp snart är du här hos mig min vän! du är så härlig och fantastisk, du lyssnar verkligen på mig om jag har något på mitt hjärta.!!!


Saknar sällskapet i form av Nicke men ser till allt kul vi gjort istället :D


Av Karin - 8 juli 2008 19:50

Idag har jag och Niclas vart i Göteborg hela dagen!

Var inte alls pigg när jag vaknade av min mobil i morse halv åtta, ville bara kasta mobilen ut genom fönstret men fick allt ta mig i kragen och skärpa till mig ordentligt=).


Vi åt frukost och städade lite i lägenheten, sedan bar det iväg till bussen!!!

bussresan gick jättebra!, när vi kom fram till HJB så hoppade vi av där och tog en snabb visit till Tuve och träffade Emma då fick jag veta vart barndopet skulle vara 27 Juli. säger bara Juli - ingen vila ingen ro.

Sedan drog vi till Centralen och låste in Nickes väska nu i efterhand kan man fråga vem som behövde ett skåp att låsa in saker.


Drog sedan och växlade in danska pengar herregud jag som tycker jag har gått om tid på mig med allt men inte, sedan så gick jag in på HM stackars lilla Niclas som fick stå ut med mig men han var så duktig!! jag hittade två jättefina tröjor och två linnen som jag köpte Gratis :P hehe har man presentkort så har man :D jag älskar mina nya nyförvärv :D


När jag var klar drog vi till jensens och åt :D hehe gott va det oxå! :D

sedan tog vi det mest lugnt vi fjantade runt som vanligt!!!!


Tack för dessa dagar Nicke :D jag älskar dig min vän <33333

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards