Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Karin - 6 juli 2008 19:43

Idag så var vi ute och rodde med gummibåten, det blev lite jobbigt och ro eftersom vi hade kraftig motvind, vi rodde till en strand på stenungsund och vände tillbaka. Jag fick börja att ro tills dess att Karin fick ta över, hon ville få lite träning åt sina svaga muskler.


När vi kom hem så såg vi på avsnitt av svensson svensson, dom är ju så roliga, jag hjälpte också karin att bränna en dvd med kriminaldeckare med Irene Huss på hennes dator. På kvällen så lagade jag och Karin middag, det blev gulash soppa, vi delade upp sysslorna efter receptet, soppan blev god när den blev klar.


Jag och Karin har också skoj bråkat, och en liten 87a som alltid ska busa. Senare ska vi sjunga singstar och ta en promenad, sen blir det mera film och bråk.


Sammanfattningsvis så har jag haft ännu en jätte rolig dag.


kram niclas

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards