Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Karin - 21 juli 2008 18:42

Hallå!!!


Toker är tillbaka på sin blogg igen!!! visst har ni saknat mig???

Trodde väl det :P jag vet att mina besökare är trogna!


Jag har haft fin främmat sedan 1 vecka tillbaka!!!!!

Jättekul har det vart verkligen, måste nog säga att det tar mer på krafterna än vad man tror av att behöva försvara SIG hela tiden!!!

Inga namn nämda ;) men vet en som känner sig träffad :D Eller hur?? :P


Jaja tredje världskriget är igång nu då min gäst alltid skall vara värst!

Men stort tack för hjälpen med allt! *Uppskattas* och det vet du med!


Återkommer imorn med en lite mer detaljerad sammanfattning!

Skall sova lite mera snart har sovit middag idag är helt slut!!!


Tack mina vänner som gjort denna veckan magiskt!

fattades inget alls kanske bara 2 stycken till!! :D


Puss&Kram Karin som nu skall vara riktigt hemsk!!!!!

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards