Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Karin - 9 juli 2008 22:11

Vad fan är detta nu då?

varför skall jag må såhär nu?

fattar inte alls varför.

Jag som vill intala mig själv att jag är stark som inte skall falla ner.

Men det är bara drömmar.

verkligheten är något helt annat så nu jävlar ska jag inte tänka på något mer än mig själv och mina absolut närmaste.

Detta måste få ett slut nu...


Jag vill inte ha det jobbigt nu, jag vill vara glad.

Jag vill känna mig lika bra som andra.

Jag vill inte känna mig dålig.

jag vill inte ha vänner som trampar mig på tårna.

Jag känner mig inte alls pigg och duktig.

Jag känner mig så jävla värdelös.

Jag har ju fått sanningen framför mig.

Jag är inte en människa som bör vara lycklig.

Jag lyckas ju bara svika folk.

Jag får skuldkänslor för något som inte är mitt fel.

Jag blir ledsen av att se och tänka på mig.


Lämna mig ifred nu ni som bara är här för att trampa på mig, snart rensar jag min nya msn med och då är det flera som åker..... Nu är egoismen i mig igång igen...


stick och brinn alla jävlar som får mig att må dåligt :/


Måste bara säga en sak - Dadde :D tack för komplimangen du gav mig, har iaf medhåll om en sak som jag själv tycker att jag skriver bra! du är en fin vän Daniel :D

Av Karin - 9 juli 2008 14:46

Säger bara sjuk, denna omgång av min roliga vecka är inte rolig, hög feber magen krampar värre än på mycket länge, så nära jag är att ringa efter hjälp för jag plågas verkligen, att ha mensen i kombination med feber är något jag inte vart med om men att det har med den att göra är jag säker på annars är jag helt enkelt duktigt sjuk. 38,9 i feber just nu med, inte passande alls när jag vet vad som väntar mig nästa vecka. Sitter här vid msn och slö tittar på tv orken finns inte till något annat. Fick ställa in min körlektion imorn hopplöst hoppas verkligen att jag piggnar till illa kvickt annars får väl jag ligga sjuk nästa vecka för jag skall inte ställa in något!!!


// bedrövad

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards