Alla inlägg under maj 2008

Av Karin - 31 maj 2008 19:15

Vilken dag jag har haft idag! kan säga att jag är så överlycklig och glad.

har vart ute på havet hela dagen med mamma o pappa och så var min Thessi med också den tjejen säger jag bara vilken vän!

Vi besökte denna idyllen.

Idyllen har ett namn med Mollösund! minns när jag var liten och vi hade våra seglingssemestrar då var detta min favorit hamn!

Vädret ljuger verkligen inte, fanns inte ett moln på himlen på hela dagen sådant tror man inte att man får se en klarblå himmel.

Jag och Thessi på soldäck påväg hem från en underbar dag!

Måste säga att jag har så himla roligt med dig min vän!

Det ni ser i mina ögon är inget annat är ren ren lycka!

Jag får en tår i ögat kärevän!

Du är så fantastisk och underbar vän!

tack för att du följde med oss ut och förjyllde min dag!!

sitter jag och njuter av sommaren!!!


Måste sägas att jag faktiskt badade idag när vi kom hem till Stenungsön!

Så härligt att skryta över att man vart i före årskull 85:a haha!!!


//Den glada tjejen Karin



Av Karin - 30 maj 2008 20:46

För ett tag sedan ringde det någon och flåsade mig i örat.

man kan ju undra vad som är normalt betendee.

vart ute på havet idag. underbart.

vi var ute på dyrön så härligt och jag har haft den själv idag!!!

underbart!!!! jag och daniel :D


Sattes på prov idag regält det var en stor jävla fet lastbåt som skulle korsa farleden tur att jag hade körkortet säger jag bara!

Kom bosse bogserbåt med skyhöga vågor hela båten blev dränkt å ändå hade jag ingen fart alls!!



kram kram

Av Karin - 30 maj 2008 13:10

Idag skall jag och Daniel ut på havet!!!
åååå vad jag längtar till fyra bara få ut i solen!!

kanske man hinner med ett bad med ;) lika bra att förbereda sig innan kullen 85:or och 86:or är på besök haha!

hehe snart är det Nya tider igen sjukt bra serie!!

// kakan

Av Karin - 29 maj 2008 22:36

haha fråga inte namnet på min blogg idag!

Men idag är jag på bra humör känner mig lite gladare idag magen har skött sig fint idag! tänk om den kunde fortsätta med det!!

Solen har jag vart ute i idag...ljuset finns inte än men får ta vara på ljuspukterna!!!

Av Karin - 28 maj 2008 15:25

Vilken jävla natt.

det blir sängen mycket tidigt idag.

2 timmar är ingenting att sova på en natt.


kramis

hej

Av Karin - 27 maj 2008 13:18

skall bara säga att jag kommer att föra privatblogg när den är som mörkaste på lunarbloggen, denna kommer inte vara död men den kommer vara bra mycket mildare än lunar bloggen!


tillbaka på ruta 1 mer eller mindre min sjukdom eller vad fan det är får mig att bli knäckt, magen vägrar lyda. och jag känner ångest tankar bara tanken på eventuellt pluggande, och det finns en lätt förklaring till varför jag känner så med. jaja. måste bara avsluta med en sak här.


N, A, S, T = det är ni som fått mig till vissa saker nu, hade aldrig vågat utan er, ni är så värdefulla för mig. skall göra allt jag kan för att ge tillbaka denna fina vänskap till er.


BLOGG: LUNAR samt här.


// Kakan!


*snart ut i solen och slappa framför en bok, bara nya tider innan*

Av Karin - 26 maj 2008 22:26

vart ute i solen träffat Jojo och sett på film hela dagen!

Min mobil har ringt idag men jag orkar inte svara.

lite sur att kursen är inställt i varberg dit jag sökt!

Av Karin - 25 maj 2008 22:14

Vilken dag jag har haft och även gårdagen var helt underbar!

ordagrant en av de bästa helgerna på länge!

Idag har jag vart med mamma :) vi har vart på torget och bara tatt det lugnt, som jag värdesätter dessa samtalen som vi kan ha! Idag pratade vi verkligen om det mesta inte minst om sjukhuset vad dom sagt om min mage.. Vi kom även in på ämnet om mina vänner, hehe mammas åsikter är så härliga, hon fattar att mina bästa vänner är dom de är. Man blir så glad över att kunna föra dessa dialoger med henne.

Jag bjöd henne på middag idag, hade lagat biffstroganof, men jag åt före alla andra efter som att Daniel hörde av sig och frågade om vi kunde ses, så vi drog ut på havet i 35 knop, så himla kul att få träffa denna underbara killkompis igen, man känner sig verkligen glad och fri, vi sågs inte så länge men planer kom upp! Och Daniel du är mer än gärna välkommen på grillparty 18 Juli!


När jag kom hem så ringde jag Anna, herregud ibland undrar jag om någon vrider fram klockan 1 timme bara, fråga mig inte vart denna tiden tog vägen, men återigen är jag överlycklig efter att ha fått snackat med dig idag. Blir varm inombords när jag får en massa vänskap och kärlek av dig! Och som jag sa sist, dagar då du är glad och pratsam så blir jag saligt glad och lycklig!! På tal om dig, såkul att du gillade filmen som jag hade knåprat ihop sedan jag var hos dig! önskar dig all lycka till nu nästa måndag!! Karin kommer vara så stolt över dig vad som än händer.


Men måste ju skriva att min sony ericsson mobil inte fungerar längre har inga telefon nummer och inga kontakters nummer kvar, allt rasade ihop med telefonen :( så jäva sur, men jag hittade min kära siemens telefon som är utmärkt eller vad säger du DANIEL??? haha!


kram från karin 

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards