Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Karin - 11 maj 2008 21:55

gråten kom nu när jag kollade på andra avenyn.

du en stackare bara somnade in, jag kunde självklart inte låta bli att leka med tanken att det kunde vart jag, för vem vet vad jag gör imorn eller om jag ens lever då :S


Pratade med Anna idag, pratglad, trevlig, och aktiv.

så härligt att prata med dig idag, när vi väl är igång så är det underbart.

glad att du står ut med mig och finns hos mig.

Tack för ett givande samtal iaf =)

mer måste du stå ut med i sommar, din stackare =)

gråten kommer även här över att veta hur omtänksam du är,

men då mera av lycka=) min guldstjärna!! <3333


De vänner som är min vän än idag är det bästa vännerna som finns!


Av Karin - 11 maj 2008 00:56

så himla surt känns det.

Ryssland vann det kan jag ta men inte på det sättet som vann,

göra mål med 5 sekunder kvar av matchen,

Lundqvist var jätteledsen men hela laget gjorde en kanon match!

Tony Mårtensson 1+1 idag inte dåligt!

sveriges bästa spelare!!!



Grattis Ryssland till en jävligt oförtjänt seger

fan vad ledsamt det känns..

Sverige var det bättre laget helt klart!!


Summering:


Ryssland - Sverige

0-1 Mattias Weinhandl

1-1 någon jävla ryss

1-2 Tony Mårtensson

2-2 någon jävla ryss

3-2 Någon jävla ryss



Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards