Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Karin - 2 maj 2008 23:13

Sitter och är lite smått förbannad över att man kunde tajma sin hemresa från Linköping så dåligt :( helvete oxå.


Förbannar mig varje gång jag läser på correns nätupplaga att LHC var på plats på denna teater 2 - 4 timmar efter min hemfärd.

och inte nog med det dom blev firade, tänk om jag bara kunde tajmat allt lite bättre fyfan vad butter jag är.


Vem skulle klaga på att vara fruga till någon i detta lag?

Inte jag då hade kanske jag oxå fått vara med på middagen på konsert & Kongress i denna stolta stad!


Vem skulle inte vilja se sina idoler öga mot öga??


Min största dröm när det gäller att träffa LHC:spelare så skulle jag vilja möta Tony Mårtensson, Tomas Surovy, Niklas Persson och Fredrik Emwall. men detta kan man nog bara drömma om.



Påtal om LHC vi har fått tre nya till nästa säsong:

Teemu Aalto - Back

Peeka Saravo -Back

Pontus Petterström forward.

LHC
Av Karin - 2 maj 2008 21:26

En underbar sommardag!

Vilken underbar dag vaknade inte på rätt sida hade så ont i huvudet och mådde illa. Men vad jag skulle göra idag var bestämt redan igår. Har vart med Therese idag och vilken dag vi fick!

 

I början hade vi inte någon aning om var vi skulle göra, men vi tog en promenad ner till vattnet och satt där och snackade lite. Sedan drar vi hem till mig och beställer bowlingbana, innan bowlingen tar vi oss en glass vid vattnet i solskenet, underbart väder och som solen värmde.

Sedan bowlade vi i 1 timme jag vann men blir bara irriterad av att få ner 9/10 käglor haha.

Efter bowlingen drog vi till mc-donalds och åt innan vi åkte hit och sjung allsånger om sommaren i mina allsångs häften, det var så himla roligt jag som älskar att sjunga!

Har fått en låt på hjärnan nu nämligen ” dansen på sunnanö” härliga Taube.

 

Sedan så gick vi på en långpromenad vi satte oss nere vid havet och solade oss och lyssnade på musik var underbart, vi var ute i ungefär 1h30 minuter. När vi kom tillbaka spelade vi lite kort innan Thessi åkte hem!

 

Jag är jättetrött.

 

Kram kram

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards