Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Karin - 14 maj 2008 17:09

Den förre Luleå och färjestads målvakten Daniel Henriksson har skrivit på ett 1 årskontrakt med Linköpings hockey club.

 

Vad jag tycker om denna värvning vet jag inte men det är väl lika bra att ge grabben en chans innan man bedömmer hans kapacitet.


Välkommen till Östergötland och Linköping!

LHC
Av Karin - 14 maj 2008 15:01

Herregud vilken smäll.

skulle hemta en sak högst upp i mitt skåp igår kväll..

vad fan händer stolhelvetet jag står på rasar och jag far med huvudet rakt in i en vass kant. Ett stort jävla jack i skallen som blödde ymnigt.

det slutade att blöda men att jag har huvudvärk och känner mig halvt grorry idag är det minsta man kan säga.



Av Karin - 14 maj 2008 00:23

Vet inte vad jag skall säga faktiskt men förvirrad och lite förvånad oxå.

Men att jag fick mig en tankeställare ikväll är en sak som är säker.

Jag skall skärpa mig jag lovar, tack för att du berättade för mig.

Och förlåt mig det är inte meningen att det blir så, men kan inte annat än att skämmas över hur jag betett mig även om du sa att jag inte skall ta åt mig så gjorde jag det eftersom att det i allra högsta grad gäller mig med.

Dåligt samvete är det ända jag kan erkänna att jag har.


Sanningen är den bästa hur ont det gör att höra vissa delar av den, man blir så himla förvånad ibland och även chockad att det är så.


det första som jag fick in i skallen efter det samtalet var:

Det är viktigt att man som vän visar att man bryr sig om varandra, att kunna behandla andra som man själv vill bli behandlad.


I just detta fallet skall jag vara glad att jag vart ärlig och är förlåten.




Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards