Alla inlägg under mars 2008

Av Karin - 31 mars 2008 15:37

2 muppar inne på buttricks i göteborg :)

Sofia och jag ute i snöovädret vid gbg Operan :)

Vart fan vi är har jag inte en aning om:)

Med godis i munnen så orkar man allt!!


Bara en bråkdel av alla bilderna vi tog :)

dom mest pinsamma håller jag för mig själv :D

Haha! jag hade verkligen jättekul denna dagen vännen!!!


*Kram på dig*


Av Karin - 30 mars 2008 22:32

Vinner vi imorn så är vi klara för våran andra raka final!

hade vart underbart att bli klara imorn hemma

i cloetta center inför fullsatta läktare!

Idag lekte cluben ishockey!

Var en jätterolig match att se!!


Kul att 33 nätade 2 ggr!!!


GRATTIS STORA STOLTA!!

LHC
Av Karin - 29 mars 2008 22:17

orkar inte blogga nu!

men har haft en mycket bra dag idag!

vi hörs imorn käraste blogg!


Av Karin - 28 mars 2008 22:10

LHC gick på pumpen idag ganska regält.

FBK hade en hetare målvakt idag helt klart en av de avgörande faktorerna en annan man lyckas få stopp på Mårtensson.

Våra spelare tappade humöret och Daniel Fernholm delar ut en mycket ful armbåge, sådant vill man inte se alltså.

Riktigt riktigt illa!

Nu tar vi nya tag sön-mån 2 hemma matcher inför fullsatta läktare i CC tack! Nu skall vi ta dessa värmlänningar!!!



LHC
Av Karin - 28 mars 2008 17:09

Nej idag är det inte någon bra dag.

Vad skall jag göra egentligen när allt känns så hopplöst.

Min älskade mormor ringde idag hon mår inget bra men som sagt är man i den åldern skall man väl inte räkna med underverk. det tynger väldigt mycket faktikst.


Också detta att känna sig utnyttjad av sina "vänner" pratade lite med Anna och Niclas om det igår och dom säger att jag skall behandla människan i fråga lika illa som jag har blivit behandlad. känner mig sviken och att personen bara skiter i mig, så länge jag bryr mig om henne är det okej men när jag skall berätta om mina problem så är öronen sågott som stängda. Kan inte med detta längre bara så enkelt är det.



Av Karin - 27 mars 2008 13:11

Så nu har jag äntligen tid och lust att blogga om Tisdagen då jag var i Göteborg med min polare ifrån Nkpng:).

Vi träffades vid tågen, hennes tåg var senare än va det skulle vara så jag mötte upp henne vid hennes perrong :) Sedan så gick jag och köpte mig lite lös te - så nu blir det att dricka :D

Sedan så gick vi runt lite i det strålande Göteborgs vädret :) Vaddå vara ironisk som det snöade denna dagen, usch och fy för slask och blötsnö.

Men vi trotsade vädret och tågade runt lite grann i statskärnan, men så vidare roligt var det inte att vara ute på gatorna. Vi begav oss till Buttricks och prövade mössor och skämde ut oss ordentligt :)

2 st 21 åringar haha beter sig som att man är 13 år men det var så roligt. Sedan så gick vi och åt på Jensens Steak house eller vad det nu hette orka att ta reda på det oxå, men där åt vi oxfile och en chokladmousse till efterrätt. Jag var proppmätt när vi lämnade denna resturang. När vi skulle lämna den så var dasslocken till snöflingorna ännu ännu större så vi satte fart in till nordstan för att gå i affärer ;) Det var en gubbe där som Sofia blev imponerad av så jag fick snällt stå och plåta när hon var framme hos denna :). Sedan så fick jag för mig att jag skulle visa henne göteborgs stolthet nämligen Operan :) Ojoj det blev en och annan snöboll på mig påvägen dit :) jag som alltid är snäll skall väl inte få snöbollar på mig haha :) jaja nog om det:) Sofia plåtade en massa kort på oss under denna dagen dom kommer när jag fått dom av henne.Sedan när vi kollade på klockan var den 16.20 ojdå vart hade denna dagen tagit vägen? Min buss skulle snart gå hem så vi började gå tillbaka mot Nils Ericssons terminalen och Centralen, men vi hade ju våra stopp på vägen dit med. men sedan så var det dags att ta farväl :( Men en sak är säker, vi kommer ses igen det var jätteroligt att träffa dig min vän! Vi får se hur det blir när jag är i Linköping om du kan ta dig dit eller så :)


TACK IALLAFALL FÖR EN LYSANDE OCH UNDERBAR DAG.



På vägen hem med bussen tog det mig bara 1h 40 minuter pga av massa snö på vägen och en trafik som rullande i 30 km/h istället för 110km/h men det är inte värt att bli arg haha!


kramar från Karin

Av Karin - 27 mars 2008 00:12

ta mig från denna plats.

ta mig till ett ställe där folket inte sviker.

ta mig till friheten till himmelriket bland alla stjärnor.

ta mig till ett ställe där jag känner värde.

ta mig till en plats där min röst blir hörd.

ta mig till en plats där mina sår kan läka.

ta mig till en plats där kärlek finns.

ta mig till en tryggare värld.

ta mig till en värld där man inte behöver skämmas för sina tårar.

ta mig till en värld där det okej att skada när själen redan är halv.


Av Karin - 26 mars 2008 22:16

Ojoj!

jag fattar mig inte på cluben!

Vilket lag! Idag så spelade vi hemma mot FBK =)

FBK har på det stora hela inte något att sätta emot oss!!

Stora stolta vann med 5-1 efter ett makalöst mål utav Tony "Montana" Mårtensson. snyggaste i matchen!

Stående ovationerna som cluben fick var lätt förtjänta:D

1 vinst i Karlstad nu på Fredag och vi kan vara finalklara på Söndag!!

Kom igen nu stora Stolta linköping!!! <3333333333


Matchens lirare:

Tony Mårtensson :D

LHC

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards