Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Karin - 24 mars 2008 21:56

Så har Cluben inlett Semifinalen!

Idag så åkte stora stolta till Karlstad för ett möte med bollklubben :)

Jag var tämligen säker på att det skulle bli FBK seger.

Men Cluben fick den starten dom behövde!

2-0 ledning inför andra perioden.


Andra perioden däremot var en mardröm för alla LHC:are

vi drog på oss en massa onödiga utvisnigar och tappade vårat spel vilket Färjestad var snabba att utnyttja.

Från 0-2 till 2-2,

men ett tur mål av tomas surovy väcker hopp för LHC men så

är det slarv i egen zon då Fransson missar att få ut pucken,

och ger Esa Pirnes fritt fram och 3-3 är ett faktum.


3:dje Perioden kunde sluta hur som helst,

men då visade cluben klass :)

4-0 i mål i sista för LHC och en konfortabel seger med 7-3 tillslut.

Jag är mest imponerad utan Tomas Surovy och Tony Mårtensson

idag lyckades dom med allt på banan!!


En annan sak som var rolig att se var att det var en hel del LHC:fans på plats och sjung fram cluben, man hörde det under matchen!!

Inte så ofta som man ser så många fans på plats på bortamatcherna!

Nu har vi ett överläge vinn på onsdag nu med så har vi ett järngrepp!


Stå upp för stora stolta linköping!

Äkta kärlek <33333333

LHC
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards