Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Karin - 15 mars 2008 23:22



Sitter vid en brant sluttning och tittar

Ner i det ljusa och fina vattnet,

Men plötsligt så skiftar havet färg,

Från fint blått till blodigt rött,

Det röda kommer från en person,

Som inte fann sin passion.


 Av: agent XX

Av Karin - 15 mars 2008 21:23

idag så kom då förlusten för stora stolta linköping,

men det är bara att komma igen nu cluben!!!

ni gjorde en bra match och matchen var våran kolla bara sista DIF kom knappt ur egen zoon och det dom lyckades med var att göra mål i öppen kasse!! men som sagt all heder till er idag :D

Nu har vi två hemma matcher i cloetta center och nu tar vi det, 2 matcher inför fullsatta läktare hemma i CC och i sista av dessa två ta sig till SEMI :D

Kom igen nu stora stolta!!!


LHC
Av Karin - 15 mars 2008 14:25

Hejsan Hejsan!

så är man här igen, har jobbat idag och det var jättekul men jobbigt.

Barn kan vara väldigt ansträngande :P men söta är dom :D

Har vart ute med dom, ätit, bakat och läst för dom! sedan så gick jag hem, det är ju jättelånga avstånd vi snackar om hela 350 meter :)

Nu skall jag bara softa och ta det lugnt!!

Hockey ikväll! :D

imorn skall jag vara med min käre vän =)

Göteborg here I come :D


Kramis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards