Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Karin - 18 mars 2008 22:33

Yes!!!

det ända man kan glädjas åt när man blivit sjukanmäld pga av sjukdom veckan ut :(. Vi hade avgörandet i egna händer och matchen börjar inte som jag önskar men första målet får vi!! Härligt härligt!!

Det bästa idag våran Lagkapten Fredrik Emwall gör poäng igen, underbart!!

Första femman var inte glödhet men " Montana" vem annars lämnar matchen med en assist. det roligaste av allt var att " Ferna " skickade ut sina gamla lagkamratar i djurgården från slutspelet!!!

Nu väntar antagligen frölunda eller färjestad!!!

men jag hoppas på att vi kan få timrå, allt beror på HV 71 tror jag ;)

dessa klår vi oxå så är det final lagom tills jag är i linköping!! vilken dröm det skulle vara att få vara i den staden om SM avgörs så och om linköping är med! men hur som haver jag är mycket imponerad av oss nu!!!

Godkänd säsong har vi gjort nu iallafall!!


STOLT LHC SUPPORTER FRÅN VÄSTKUSTEN!!!


förövrigt underbart att MoDo är ute ett rent skämt!!

Var rädd ett tag att det skulle kunna bli en repris från finalen sist.

Och det vill inte jag uppleva igen!!!


LHC
Av Karin - 18 mars 2008 16:42

jag vet inte vad jag skall säga om invandrarpolitiken i Sverige

men jag tycker att det är väldigt dåligt uppdelat med invandrarna som kommer till sverige idag. det jag menar är att jag bor i en närliggande kommun till en kommun som tar emot en del invandrare, medans det finns en del som inte tar emot några. för att det skall bli bättre och fungera enligt mig:
skall vi ta emot det överhuvudtaget så skall det inte bara vara vissa samhällen, städer i sverige som tar emot det utan placera ut dom så att

inte alla kommer till tex Södertälje. Det måste skötas bättre än va det gör!


En annan sak som jag funderat på det sensate är ordet " Rasist" har kommit fram till lite om det ordet.
låt mig få tolka det ordet som jag upplever det.
Rasist för mig är inte då man firar nationaldagen

eller gillar när du gamla du fria spelas.
För att jag skall jag kalla någon rasist så är det mera när folk kommer med personangrepp om ens hudfärg.

att bli kallad för vitskalle eller svartskalle tycker jag är rasistikt nog,

och det är lika illa om det kommer från en adopterad,

invandrare eller svensk, det skall tas på samma sätt.


själv så har jag väldigt månag vänner,med olika bakrund en del adopterade och de som är födda här. de vänner som jag har ger alla människor en chans innan man dömer ngn på utseende eller bakgrund vilket jag tycker är bra.


Detta är bara mina tankar på vad som behövs för att få det att fungera i sverige idag på just denna pungt.

Av Karin - 18 mars 2008 13:28

Heej Heej.

orkar inte skriva så mycket men jag har blivit sjuk, ringde till kommunen idag och sjukanmälde mig för hela veckan, för detta fungerar inte.

huvud som vill sprängas, rikitgt illamående och fryser som bara den.

har gått en liten promenad idag iaf i det strålande vädret!!!

lägger in två bilder i detta inlägg ett från snö ovädret och ett från denna ljuvliga dag!! ta hand om er skall vila lite nu framför tv:n!!!!


Kramis


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards