Alla inlägg under mars 2009

Av Karin - 31 mars 2009 18:00

så känns det att man kunde få så ont i halsen så man inte längre kan hosta normalt. nu kan jag nästan inte hosta alls utan att hålla mig för magen :/

fyfan.......måste ta mig till praktiken imorn orkar inte göra om den senare.

Av Karin - 18 mars 2009 18:27

just nu vet jag att jag inte är en jättebra kompis.

Men jag orkar inte det är många faktorer.

för det första går jag på knarktabletter på min vfu (iform av ipren, som sagt att vara sjuk är helt otänkbart)

 För det andra äckliga illamåendet är tillbaka, signalerna väcker varningssignaler, men vad kan jag göra åt detta?


sak samma jag ber verkligen om ursäkt att jag inte är den Karin som kanske förväntas av mig just nu.


Sofia :) Tack för ditt totalt genomsöta sms :)

Av Karin - 13 mars 2009 19:09

Idag är det ingen bra dag. Dagar som dessa vill jag bara inte finnas, fattar inte vad som är felet men ibland är bara allt käpprätt år helvete.

 

När jag hör de inre inom mig som säger vissa saker,

Men mitt huvud säger något annat.

Hur vet jag då vad som är rätt eller fel?

Och om man inte får det man behöver av sjukhusen?

Hur är det då tänkt att man skall klara sig i sin egen kupa.

 

Jag förstår de människor som stänger in sig i sin egen kupa, jag är själv på god väg att göra det igen. Fråga mig inte vad som är fel för jag har inget svar på det. Önksar att jag hade det för då hade jag inte tillåtit mig själv att sitta här och ljuga för mig själv.

 

Vet inte vad jag skall ta mig till, jag vill bara vara glad och kunna sova på nätterna. De personer som inte fattar detta hjälper inte mig ett skit, jag vill inte höra nervärderande saker. Jag är jag och ni måste acceptera mig för den jag är så är det bara. Gör ni inte det stick åt helvete.

 

Jaja trevlig helg,

Och ni som stör er av innehållet i min blogg,

Skit bara i att läsa den, jag tvingar inte en jävel.

 

// Ledsen

Av Karin - 10 mars 2009 21:11

Jag är stolt över mig själv!

Efter mycket om och men så ringde jag!

Jag är så stolt över mig själv!

Måste tacka så mycket för att du ställer upp och lyssnar på mig.

tack tack, fattar inte ens varför jag mår dåligt inför att höra av mig till dig.

jag är dig idel tacksam!


// Karin

Av Karin - 9 mars 2009 18:09

Vilken bra helg jag har haft!

Träffat min skatt och haft det så roligt.

Vet inte exakt vad vi har gjort men att tiden gått fort är säkert.

Jag blir glad bara över att ha dig i min närhet min skatt :)


tack för dessa dagar, du gör mig glad och varm av lycka!


nu ska jag se på luleå-fuskelunda, hoppas att luleå vinner, vill inte ha fuskelunda i en eventuell semifinal.

Av Karin - 4 mars 2009 22:43

hej har några dagar vart kolosalt irriterad av många olika anledningar.
Idag har jag vart med Annelie, Thessi och helen :) Vi hade riktigt kul!

Undrar varför endel ser nöje i att psyka mig :) hehe men jag vet att en är 85:a och jag vet ju hur mina 85:or är, den värsta vet jag inte eller ju det vet jag, men måste passa mig att inte skriva det här. Då får jag nog sova ute torsdag-söndag eller va säger du min skatt??


Skall försöka ta med mig ett bättre humör än vad jag är på nu!
Hur som helst det skall bli riktigt kul att ses igen!


För er som inte vet!

Jag åker till LINKÖPING imorn direkt efter skolan för att ha kul och umgås med min skatt =) inte en enda skolsak är med!!! Jag skall vara fri och bara leva livet och njuta av bästa sällskap!



Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards