Alla inlägg under augusti 2008

Av Karin - 31 augusti 2008 22:24

skall jag stå ut?

riktigt ledsen nu skulle bara hållt käften nu sitter jag här med tårarna som rullar ner för mina kinder.


Av Karin - 31 augusti 2008 18:42

Idag har jag träffat min barndomsvän, jättekul verkligen :)

Vi kollade på lite film och pratade lite smått hon gav mig ett och annat tips om skolan osv osv. hehe:) Kul att få kontakt med henne igen :)

Nu har jag ätit en pizza är proppmätt det som blev över blir middag imorn, på Tisdag måste jag handla.


Av Karin - 31 augusti 2008 13:54

Vet inte vad jag skall säga längre.

Ibland önskar jag bara att man inte blir en "svikare" för att man väljer att gå sin egen väg, fast jag vet att min egna väg är ett stort misslyckande. Inte minst när jag inser vad min egna värld innebär och vilken smärta jag får bära på också.. men som jag har sagt livet är en "lek" fast min lek just nu är mycket farlig.....



Av Karin - 30 augusti 2008 20:07

Idag så såg man mig tydligt på tv!

Stackars Thessi satt precis bakom Rickard och syntes nästan ingenting för han är så lång men alltid jag som skall synas men det var bara roligt :)



saknar dig så min vän! tänker på dig massa!

kom på att jag måste plugga nu två bly tjocka böcker som skall läsas :P

Av Karin - 29 augusti 2008 20:53

En bra fråga, just nu vill jag inte ens tänka på det.

Jag älskar denna staden det har inte med det att göra att jag mår skitdåligt.

Men jag vill inte vara sjuk jag vill inte vara sjuk okej för sjuk men jag vill inte vara så sjuk att jag eventuellt måste bli opererad. Jag är van att vara sjuk men att det är såhär illa är inte roligt starka tabletter för min mage som jag mår jättedåligt över. Nej ibland är livet skit.


Har kontaker här i stan iaf tack för hjälpen!


Av Karin - 28 augusti 2008 23:38

idag har jag vart på poolparty så himla roligt :D men efter ett tag så tröttande jag kan lova att efter 2 timmar i ett badhus så ledsnar man :)


Drog med 2 trevliga tjejer som inte ens var från min istitution vi satte oss på en matställe klockan 22.30 på kvällen å åt och pratade. måste nästan säga att jag har bättre kontakt med många nu än vad jag hade under hela gymnasiet.


imorn är vi "lediga" men på eftermiddagen skall vi ha institutions dag med pedagogiken hoppas verkligen att Helene kommer med så härlig denna tjej :D


skall väl sova snart är så trött!


kram kram media kändisen Karin

Av Karin - 28 augusti 2008 10:41

vad hos läkaren idag igen då dom inte kunde faställa vad som var fel men nu skall jag in på först å främst sköjning sv öronen hjälper inte det skall dom sätta in rör vidare så när jag berättade om magen kollade dom upp den lite med så det är antibiotika på den oxå. så man skall ju inte säga att man mår jättebra just nu men vad skall jag göra????



Av Karin - 26 augusti 2008 14:42

jäklar vad roligt det skall bli säger jag bara!!!!

Sitter här nu och skall snart ut med polarna i skolan ;D

Vilket gäng det är har redan skaffat kontaker :D

Nu jävlar skall jag leva livet :D

Vi blev indelade i studiegrupper idag min grupp verkar lysnade bra :D

Härligt med olika åldrar! skall äta upp min potatissallad nu och slöa lite på msn!


kram från Karin som känner lycka och gjädje :D

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards