Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Karin - 21 augusti 2008 18:23

Gud vet inte vad jag skall säga men var så himla glad efter träffen med Nanne Grönvall i måndags, dom som känner mig vet att jag samlar på autografer ingen nyhet alls :) Var på Lotta med Therese, Louise, Johanna och Therese föräldrar mycket trevligt förövrigt och så roligt att man börjat känna Louise helt klart en tuff tjej :)


Det var den bästa allsången på hur länge som helst.

Medverkade: Eddie Oliva, Tomas Pettersson och Nanne Grönvall!

hjälp hjäp hjälp!!! När det var slut så var det bara att springa bort till autograf skrivningen, stod där med mitt block det var en kille som ville se vilka jag hade hehe det var ganska många.


Får vänta en stund sedan kommer dom 1 efter 1 :D den roligaste att få var helt klart Nanne, hon blev så glad över komplimangen jag gav henne och hon skulle visst hälsa till Benny Andersson. =)


temat för kvällen var: vänskap :) härligt tema tänk om jag suttit där med hela högen ojojoj :D Nanne sjung " du är min man" så underbart bra :D

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards