Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Karin - 22 augusti 2008 22:46

sista kvällen hos mamma och pappa!
Hjälp jag flyttar imorn och jag lovar att det är med blandade känslor att flytta hemifrån skall bli jätte skönt verkligen att äntligen kunna bevisa att man kan ta hand om sig själv.

Men att lämna sin käraste vän här hemma det kommer verkligen att kännas konstigt att inte kunna träffas som vi alltid har gjort men vi får göra det bästa av situvationen.

nervös är jag inte bara rädd för en sak hehe men det är bättre nu när jag fattade.

kram kram


OBS: troligen har jag inget internet förrän tidigast måndag men däremot min älskade tv igen!!!

Av Karin - 22 augusti 2008 16:55

jag var skall jag göra det har vart trassel med borås nu hur mycket som helst och nu fick jag nästan panik denna gången! det stod att jag inte var antagen på en sida för att få veta hur det ligger till är det bara att ringa eländet i Borås och höra med dom. det var grönt men varför alltid jag.

skrev blogg igår men den ligger på min lunar blogg och är enbart till för som som är mina vänner då den är hemlig. men nu är det bättre har jag ju själv vart med o supit!


// Kakan - trött- butter- ledsen- LYCKLIG

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards