Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Karin - 17 augusti 2008 21:47

Haha ojojoj säger jag bara om denna dagen idag är det verkligen en Karin på sitt absolut bästa humör finns inget annat än att kunna vara det :D


Dagen började med att jag och Tomas gjorde vårt sista pass på jobbet lite tråkigt nästan eftersom att vi har haft det kul ihop dessa veckor vill lova att jag skrattat bäldigt mycket dessa helger :D Sista dagen så var ju Joackim på plats på jobbet med denna magiska kille som jag inte sett på så länge nu har vi bestämt att åter igen ta upp kontakten :D haha vi är ju lika barnsliga båda två och flamsar och skrattar, men måste ändå avsluta jobb delen med att tacka Tomas ändå :D tror inte man kan ha det roligare än vad vi hade trotts skitjobbet :D


När jag kom hem var jag jättetrött tuppade av på soffan innan jag vaknade till liv ringde Anna en stund hade inte så mycket att prata om dirket så det blev ett kort samtal men har man sina bestämmelser såhar man. vet inte hur mycket vi snackat det senaste men det har jag verkligen behövt att göra :)


Sedan kommer Elin till mig hon läser igenom arbetet som jag är klar med sedan spelar vi spel och gör lite annat kul det var hur länge sedan som helst som jag var med henne vilken tjej :D


Kvällen har jag pluggat och suttit på msn o pratat med en kompis som läser på skolan i Borås om man säger såhär tvekar man innan så gör man det inte efteråt jag lovar att jag skall gå in å ha kul i skolan för mig är livet och skolan en lek som ibland är lätt och lycklig och ibland är dyster och svart :D min lek är verkligen varijerande. Har även pratat lite med Anna på msn och hon är så underbar som skall hjälpa mig så mycket hon kan det känns verkligen som att alla mina närmaste ställer upp för mig kan det bero på att jag förtjärnar det eller att dom tycker att jag är värd det?? TACK IAF alla!


sist men inte minst Henrietta tack så mycket för alla tips du ger mig inför skolstarten det skall verkligen bli kul och en massa ton har släppt från magen nu. JAG skall ut och festa med en massa folk jag lovar skall ut varje kväll nu i 2 veckor nästan finns väl 3 undantag bara =)


Nu undrar ni säkert rubriken på mitt inlägg jo det är en som tycker att jag skall skicka en hälsning med nanne till hennes svärfar :) Benny Andersson :D det skall jag visst göra om jag själv orkar stå i kö för hennes kråka!!! :D Haha hoppas att det fungerar :D


kram från en sol som skiner starkt idag :D

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards