Alla inlägg under september 2008

Av Karin - 30 september 2008 22:42

har fått höra av min fantastiska vän Merima att jag har en tallang som ingen annan har :D Hon tycker att jag lyckas med allt jag blir så glad att höra det :D Vet inte vad hon tänkte när hon fick läsa min engelska uppgift men jag blev så glad över komplimangerna! hoppas sannerligen att ditt sällskap kommer på bättre planer på nyår! lovar vi skulle få det SKITKUL!!!!!

Imorn skall vi troligtvis ta en pizza och installera min nya cam som hon har fixat, då hon underkänt den jag har nu!

vet inte vad jag kan ge tillbaka än bra vänskap!


Kram Karin!


Ps: Anna, Du vet att jag alltid finns här för dig i alla lägen :D Det Sms:et du skickade till tinade upp mig inombords så himla mycket <3333, Nicke Picke tack att jag har dig<333333333 Thessi tack för hjälpen med :D

Kajsa det har betytt massa att du pratat med mig så mycket det senaste! tack (L)


Av Karin - 30 september 2008 20:47

Jag bara älskar min VFU plats herregud skall jag ändra min inriktning eller?? fan också att man blev placerad så!!! jag som var så säker på min sak!


Av Karin - 29 september 2008 21:57

inte alls!
vi hörs!


Av Karin - 28 september 2008 16:30

för blogg på andra sidor just nu!

men håller denna i liv med :)

Karin är förbannat shockad och arg!


//kakan

Av Karin - 27 september 2008 19:32

jaha.
Dumt
Idiotiskt

Fånigt

Avskyr
Tomhet
Smärta

Sorg


Detta är det jag skall beskriva min fysiska smärta.

Den smärta kommer tillslut leda till psykisk smärta!



Av Karin - 26 september 2008 19:21

Herregud vad roligt jag hade det nu i eftermiddag :D

En kompis kollade förbi :D vi drog till knalleland jag handlade mat. Påvägen hem lekte vi med våra mobiler :D

Kan ärligt säga att jag inte haft såhär kul sedan jag flyttade hit med en studiekompis skall sägas. Har hittat en tjej som är precis som mig i sinnet :D kommer bli galet kul på nyår, du jag, nicke, anna och en polare till dig säger bara så underbart kul att ha något kul klart och bokat!!!!

Bilderna är som dem är då vi har tatt med olika funktioner på telefonerna :D

Kommer nog trivas jättebra i Borås nu med en ny vän!!!!

Hoppas verkligen att vi kan vara vänner länge!!!!!


Säger bara kolla in min bilddagbok http://wigstrand87.bilddagboken.se/



 

Kram från Karin


Av Karin - 26 september 2008 13:14

Idag är det fredag!

Ingen skola tacka gud, hade inte blivit någon skola idag.

Jag hoppas kunna ta det lugnt för på måndag skall jag til fristad och vara med i skolan i 1 vecka så roligt :)


Har designat om min blogg med!

Vad tycker ni blev det bra??

Jag gillar den skall bara byra ut bilden på mig med!!!

Av Karin - 26 september 2008 00:01

Jag lovar att jag ibland önskar att all smärta med magen inte fanns och all inre smärta var borta. ibland känns detta som en enda lösning, men det är att fly från sina problem. Och det tänker jag inte men jag är så jävla trött och uppgiven på detta livet. Jag vill inte dö jag gillar det jag gör nu men jag gillar inte mina inre tankar i skallen.


Döden är en trygg plats

döden är ett skydd

till döden flyr man i sina tankar

tankarna om döden är fina.

döden är vacker och fridfull.

jag tror att döden är något positivt.

jag tror på ett liv efter döden.

Jag vågar gissa att mitt liv kommer bli något bättre efter döden.

Jag ser min morfar i Esset, så esset är en återskapelse av honom.

jag skall bli en återskapelse av en trasdocka.


saknar Esset så mycket!

Den kärleken hon ger mig var så varm!
Kom hit Esset visa dig!!!!
Annars kommer jag snart hem.
en av mina bästa vänner!
En bästa vän som aldrig sviker.
En vän som tar mina tårar i sin mjuka och tjocka päls!

Älskad,saknad <333

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards