Alla inlägg under september 2008

Av Karin - 17 september 2008 18:39

bra dag så sett men är helt fantom slut!


Av Karin - 16 september 2008 14:53

Kom hem till min lägenhet för att hemta material. kommer man på att man måste ha en artikel som är okej att använda helt okej om man är frisk men är man inte det så blir allt så mycket jobbigare.


Iallafall det var fler pedagoger där och hade samma problem som jag hade, så vi får tålmodigt sitta och vänta på våran kursansvariga. skojar inte om jag säger att vi var i skolan mellan 11.30-14-15 sedan var det bara att bege sig hit. fan vill hem men får snällt vänta tills ikv.


måste plugga men orkar inte. men idag så har krampen släppt, fråga inte vad jag har fått för hemskt att stoppa i mig igår var knappt vaken lika bra det. så nära att svimma har jag aldrig varit innan.

hej

Av Karin - 15 september 2008 22:05

snabb hälsning.

Är jättedålig har feber, yrsel, kramper och blodsmak i munnen.
livs tecken men återkommer.


skolan tvingar man sig till tur med ledighet imorn.

skall sova borta inatt då jag känner otrygghet och inte är säker på att klara natten.

Av Karin - 14 september 2008 20:39

Thessi kommer på fredag fasen vad roligt det skall bli :D


Pratade med skatten min idag och nu har vi planerat in nyår :D

fasen nu har man något att se fram emot :D



Av Karin - 13 september 2008 22:55

imorn är det toppen igen undrar hur BAO ligger :D

vad tror ni?

Av Karin - 12 september 2008 19:45

Fick veta en glad nyhet idag.

Familjens kompisars dotter fick ett barn idag :)

Så roligt, och som jag unnar dig detta!

Glad för hela familjens skull.


Av Karin - 11 september 2008 20:49

jag gillar skolan det är jättekul men en del saker är lite jobbiga men har shyssta vänner som hjälper mig att förklara!


Av Karin - 10 september 2008 21:48

fy så illa berörd nu efter uppdrag granskning den tjejen som pratade i slutet. det kunde vart jag, exakt det hon sa kunde vart sagt om mig. det kändes precis som att det var jag som blev intervjuad fyfan rysligt.

att det finns en person som har känt precis som jag gjorde när det var som mörkast för mig :(


lycka till Karin att sova!

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards