Alla inlägg den 8 september 2008

Av Karin - 8 september 2008 17:41

Gud vad trött jag är dem två senaste dagarna har inte varit roligt, vad vidrigt hemskt det har varit, man känner så himla hjälplös i vissa situvationer aldrig mer en kväll som igår. Man kan fråga sig hur akut nummret 112 fungerar när man kan låta en sjuk människa som behöver hjälp ligga hemma och inte veta om man överlever natten illa.


Jag är tom i hela skallen.

Jag är så trött så jag inte kan ta till mig något nästan.

Plugga är otänkbart aldrig mer en sådann här dag.


Man fick lite stöd idag av sin klasskompis det känns verkligen bra, du är en mycket bra vän! sprang "jätte" glad från sjukan sedan eller inte, det var hemskt. Vad skall jag göra? plågas eller göra något åt saken? men jag vägrar att komma efter i skolan. så om det blir något får det bli på ett lov.


Låt mig vara ifred.


// Ledsen - trött - uppgiven



Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards