Alla inlägg under mars 2008

Av Karin - 10 mars 2008 12:55

jag tar den vanliga rundan

förbi stubben och vattnet

när jag kommer till min stubbe

så sätter jag mig och fäller en tår.

Tårar som får mig att orka att överleva

och se det lilla ljusa som finns kvar.

inför denna stubbe vågar jag att lätta på trycket

jag vet att du aldrig sviker mig och bevarar mina

mörkaste hemligheter för dig själv.


Av: Wigstrand


Skall besöka dig en sväng idag med min älskade stubbe och sätta mig hos dig och lätta på trycket. den bästa vännen om man inte vill att det skall läcka ur det man säger.


Av Karin - 9 mars 2008 20:44

Känns inte bra detta.

jag hoppas självklart på att cluben klarar av djurgården men är tyvärr inte så säker på det. men hjärtat säger 4-2 i matcher till oss. men skallen säger mig något om att Djurgården kommer att slå oss tyvärr, men det skall inte ske.


UPP TILL BEVIS CLUBEN!!!

NU KLÄMMER VI SKITEN UR DJURGÅRDEN!!


ÄKTA KÄRLEK TILL LINKÖPING <33333333333333333

LHC
Av Karin - 9 mars 2008 19:16

Blir så trött på allt ibland.

Det verkar precis som att några skulle tro att jag skulle låtsas bry mig om mina vänner, men det är inte så. Hade jag inte brytt mig om mina vänner så hade jag som jag tror inte vart så omtyckt som jag är av dom som verkligen känner mig.

Har svårt att tro att ni skulle ljuga för mig när ni säger va ni tycker om mig, isåfall gör ni det väldigt bra och då är jag grundlurad.


Hej

Av Karin - 9 mars 2008 18:38

skall starta upp en ny blogg då det på den andra bara dyker upp idioter och skall sabba för mig!! Ni som vill läsa det jag skriver varsegoda men ge fan i att skriva en massa elakheter på den. Ni som inte gillar innehållet i denna skall hålla tyst med era åsikter och låta mig få leva mitt liv!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards