Alla inlägg under mars 2008

Av Karin - 15 mars 2008 21:23

idag så kom då förlusten för stora stolta linköping,

men det är bara att komma igen nu cluben!!!

ni gjorde en bra match och matchen var våran kolla bara sista DIF kom knappt ur egen zoon och det dom lyckades med var att göra mål i öppen kasse!! men som sagt all heder till er idag :D

Nu har vi två hemma matcher i cloetta center och nu tar vi det, 2 matcher inför fullsatta läktare hemma i CC och i sista av dessa två ta sig till SEMI :D

Kom igen nu stora stolta!!!


LHC
Av Karin - 15 mars 2008 14:25

Hejsan Hejsan!

så är man här igen, har jobbat idag och det var jättekul men jobbigt.

Barn kan vara väldigt ansträngande :P men söta är dom :D

Har vart ute med dom, ätit, bakat och läst för dom! sedan så gick jag hem, det är ju jättelånga avstånd vi snackar om hela 350 meter :)

Nu skall jag bara softa och ta det lugnt!!

Hockey ikväll! :D

imorn skall jag vara med min käre vän =)

Göteborg here I come :D


Kramis

Av Karin - 14 mars 2008 13:20

Idag är första dagen på hur länge som helst som jag har tid att ägna åt mitt söta lilla ess=) Idag har vi haft fotografering :) men det är inte så lätt att fotografera Esset som vägrar vara still :) Men vi har busat ute i solen och lekt, gud vad roligt att få ägna dig en hel förmiddag nästan :D

Tiden går så fort när man har kul =)

Min katt är precis som vilken familjemedlem som helst!!!

Jag älskar dig, du är så söt och fin som man kan finna kärleken till!!! <3333


Min katt heter Esset och är liten och fin

hon är kräsen och äter med en missnöjd min.

kärlek du sprider runt om dig

du har en massa värme inom dig.

utan dig min lilla skatt

är jag helt matt!!



Av Karin - 13 mars 2008 19:57

Hej Hej!!

jag är nyss hemkommen efter en helt underbar dag!!!

är lika trött idag som jag var igår så det blir en tidig dag igen,

men har märkt att det finns inget bättre än att lägga sig runt 22 och läsa i sin bok :D, min bok kan trollbinda mig i flera timmar, inatt läste jag i 3 timmar utan att kunna släppa min kriminalare :)


Nu skall jag berätta om min dag, jag har varit hos min älskade mormor, och herregud, vad pigg och vad uppåt och vilken energi hon hade :D känndes nästan som att hon var 75 igen :D jag menar det oxå!

Jag och mor hade en trevlig dag hos mormor, mamma klippte henne, vi handlade, vi åt, vi tittade på tv och hade allmänt trevligt :D

För engångsskull så leker mitt liv regält mycket :D


Fick brev av tandläkaren idag, kommer fan vara ruinerad tills i början av april ;) fy vad dyrt det skall vara då! skall dit i början av April men det är väl bara att se glad ut och låtsas som ingenting :P


Bilden nedan är på min älskade mormor :D

Jag älskar dig <333333333333



Av Karin - 12 mars 2008 21:22

Hjälp vilken dag jag har haft!

Det behövde jag efter det kolsvarta som var igår, hade en tanke idag blir denna dagen lika hemsk så pallar jag inte.

Men detta blev raka motsattsen :D

På morgonen ringer det in mig till Jobb på en förskola, och som att det inte vore nog så fick jag svar från intervjuen jag var på :D Yes jag fick det jobbet!! Och om jag ville så kunde jag få jobba mkt mkt :D vilket jag självklart vill!! Har det vänt nu?? hur underbart skulle det inte vara med denna extraknäck + jobben inom kommunen :D

Idag leker livet, jag är så glad idag att jag sa till min mamma!

" idag är det en bra dag och jag är så glad" så gav jag henne en stor kram!


Skall åka bort till mormor imorn så dessa två dagar är jag inte så aktiv på msn mer än på sena kvällar!!!


Kram Kram


Av Karin - 11 mars 2008 22:21

Vi vann över Burgården med 1-0 härligt cluben!

Stana höll nollan mkt bra :D

bara 3 vinster till nu :)

LHC
Av Karin - 11 mars 2008 18:18

Ikväll är det upp till bevis Cluben - nu fungerar inte något daltande med pucken i egen zon. blir det så kommer djurgården att uttklassa oss och det är inget jag som LHC supporter vill se.

Jag förväntar mig väldigt mycket från firma mårtensson, weinhandl och Håkansson, det är nu som det gäller, det är nu vi skall leverera.

På tal om annat är jag orolig då det ryktas att Surovy, Weinhandl och Mårtensson är påväg bort från oss inför nästa säsong.


Matchtips 4-2 till cluben.

Mål: Dif = Bremberg, Hörnqvist

Mål: LHC = Surovy, Weinhandl, Mårtensson, Persson!!


Åkerkommer med en sammanfattning efter matchen!!!

förhoppningsvis har Linköping vunnt på Hovet :=)


LHC
Av Karin - 10 mars 2008 20:55

Dagens tankar är gymnasiet, här kommer en dikt om det jag tänker här och nu.



I desperation springer jag mot skolans dörrar

dörrar som jag aldrig kommer att gå in genom igen.

Innanför dessa dörrar finns det inget annat än ondhet

och jag känner mig riktigt otrygg.

innanför dessa dörrar så var varje timma en plåga

och jag bad på en inre rädsla och inre sorg.

Dagarna gick och rädslan blev mer som en livsstil,

en livsstil i rädsla och otrygghet.

Tillslut så säger skallen ifrån jag sitter utanför

dörrarna till skolan och försöker skrika ut allt mitt hat.

Ett skrik som ingen hör, ett skrik som ingen

tar på allvar.

Nu hade jag bestämt mig att inte återvända till

detta helvete igen, ett helvete som mer eller

mindre tog kol på mig.



Av: Wigstrand

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards