Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Karin - 10 maj 2008 20:17

Hej!

jag är nyss hemkommen från min älskade mormor :)

Det var helt okej med henne men visst man inser mer och mer att åldern tar ut sin rätt. Men så härligt att komma till landet igen.

Doften av koskit är detsamma som äkta landet liv :)

Vi åt gott och så städade jag mormors hus idag igen :)

Nöjd med dagen iaf :)


Men nu till mitt namn på dagens blogg.

Blir förbannad när folk har festat på badstranden,

visst okej och festa men det skall fan inte se ut som svin efteråt.

Trodde inte mina ögon idag när vi åkte förbi hela jävla ängen var full med glasflaskor och tomburkar. Här värnar vi för miljön i Stenungsund så får man se detta, illa enligt mig. Tycker synd om alla stackare som måste städa efter dessa idioter sedan! Skärpning förfan :@



Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards