Alla inlägg under maj 2008

Av Karin - 25 maj 2008 00:08

Perelli och sverige slutade på 18 plats av 25 möjliga!

haha vad uselt!


själv höll jag på Lettland!

Av Karin - 24 maj 2008 23:10

Har vart med en kompis hela dagen!

tack käre vän för en underbar dag!


skriver mer om den imorn då kommer oxå en kort kommentar om ESC.


kram kram

Av Karin - 23 maj 2008 14:29

 Sitter här och drömmer mig bort till sommaren här nere i Bohuslän!

Finns så mycket kul som händer här nere i sommar!

Först och främst har vi sundanatta en hel kväll i stenungsund med drakbåtsrodd tävlingar och underhållning!

brukar alltid sitta på ön och heja fram båtarna! har man första parkett så har man det med, tyvärr har vi det inte längre då vi inte bor kvar i villan vid havet.


Imorn börjar allsången med Stefan Ljungkvist på torget, minns förra året då det var jag, Therese och alla pensionärer! men det var så himla roligt att sitta där med dessa äldre människor.

Nu lämnar vi stenungsund och reser ut mot öarna :)


Vi har ju Taubespelen på Ängön/Flatön 11-12 Juli men en del kända artister kan nämna en som skall vara med musikalstjärnan

Niklas Andersson som senaste spelat i musikalerna Cats och My fair Lady

på göteborgs operan i göteborg!


Smultronställ på västkusten!

har flera tips att kunna besöka men tar bara med några få!


Smögen:
En av våra största pärlor under sommaren, det är i vanliga fall inte allt för stort ställe men under sommaren så öppnar dom bryggan och det innebär att alla som besöker denna hamn med båtar har service och affärerna precis på bryggan! Smögen bryggan är extremt känd bland västkustare!


Gullholmen:

Ytterligare en skärgårdsidyll som inte går att beskriva om man inte vart där. en utav de mest attraktiva ställerna under sommaren här nere. ligger mitt i våran skärgård, när jag ändå pratar om skärgården så finns det inget i Sverige som slår Bohusläns skärgård =)


Finns garanterat mera saker som förtjärnar besök, men jag skulle bara skriva lite hehe :) att jag längtar till sommaren är inte så svårt att förstå kanske efter denna bloggen!



Midsommarna här nere kan vara ljuvliga, det är en enorm gemenskap och glädje, alla får vara med och fira!


 

hoppas ni får en trevlig dag!

Kram från Karin som är bohuslänning ända ut till fingerspetsarna!!




Av Karin - 22 maj 2008 16:36

En kille står i hotellobbyn och skall checka in, då ringer hans mobil.

När han rycker upp den ur fickan råkar han köra armbågen rakt in i bröstet på tjejen som står bakom honom.

Båda rycker till och killen säger:

Om ditt hjärta är lika mjukt som dina bröst så vet jag att du förlåter mig!?

Tjejen svarar:

Om din kuk är lika hård som din armbåge,

är jag på rum 827!

Av Karin - 22 maj 2008 16:30

Hej idag är det en slö och trött person kanske inte så konstigt!


igår var jag med en kompis vi cyklade 3,2 mil, idag har det satt sin rätt en värkande rygg vill jag lova men så himla skönt att vara iväg. vi cyklade ute på tjörn så fint!


Kollade även på champions leauge finalen igår.

varför skall det inte gå som jag vill??

Jävla Man U har inget som helst hjärta för det laget.

Hade hellre sett Chelsea som vinnare men allra helst skulle ju Liverpool ha vunnit hela tävlingen!

Av Karin - 21 maj 2008 23:14


Hej!

Det är en nådigt förbannad Karin som skriver nu vill jag lova.

Har haft ett samtal med Sanna igen, herregud från dö trött och inte alls pratglad till fly förbannad och en mun som går i ett.

Vi pratade om detta hur man skall behandla andra människor och hur dom skall behandla mig, om någon jävla anledning så blir det så eftersom att jag kommer mer och mer på att jag inte släppt eländet än. Har kommit fram till en sak, jag skall fan inte sitta och finna mig i att folk inte kan respektera mig, det är nästan så jag skall be dig komma ner till mig och sätta svinen på plats.

 

Kan ta ett exemempl som kom upp idag:

 

Jag var och handlade på Coop Forum och stog bakom en som hade sin rullator med sig alltså en äldre människa, vad händer :O Jo det kommer fram två personer i 45 års ålder och bara knör sig före denna stackars människa, jag kände att nu måste jag fan agera jag kan inte stå och se på hur folk kan bete sig så jag säger till tanten med rullator att komma med mig, det gör hon så knör jag mig fram till bandet och placerar kvinnan före som arroganta damerna och talar om ordagrant: detta var det fräckaste jag sett, hur fan beter ni er ser ni inte att det var folk före er i kön. Damerna glor surt på mig men lämnar kassan och ställer sig sist, kan anta att dom tycker både det ena och det andra om mig, men det skiter jag renaste fan i för sådär får det bara inte gå till.


Det sista jag måste få med här är att jag gillar ditt tänkande och skall fan ta efter dig skall säga dig, tycker iof att jag är likadant i mitt tänkande men skall fan börja ryta till och vara mycket klar i vart skåpet skall stå. Jag skall inte finna mig att bli nertryckt och nervärderad. Du har även sagt vad du kan tänka dig göra om du skulle vara på plats när något skulle hända. Hoppas inte att det skall behöva gå så himla långt bara.

Vi hörs imorn alla glada!

 

Kram kram

Av Karin - 21 maj 2008 19:29

Du som skrev det du skrev, ge fan i det, lämna mig i fred jag vill inte höra vad jag är och inte är, kommer inte publicera sådanna låga kommentarer.

IP nummer skall kollas upp och en spärr kan du vänta dig om det går. Blir förbannad på folk som inte kan låta mig få leva ett eget liv. fyfan.


:@ arga Karin


Av Karin - 20 maj 2008 22:00

att bara våga ta steget att prata idag kände jag mig stolt över.

För engångsskull fick jag inte sanningens ord som jag brukar få.

Idag var det tröst och värme =) kan inte tacka dig nog Sanna!

Så himla omtänksam och så himla trogen du är. du är verkligen kanon!

Du vet som jag sa vad du betyder bara genom att finnas och ringa mig i dessa tider, kan ju gissa att det inte blir mindre efter detta samtal!


Som sagt tack att jag har dig.

Du kommer ha en plats i mitt hjärta!

En av mina bästa vänner men det vet du redan! <33333333

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards