Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Karin - 2 juli 2008 14:25

Ojoj så roligt som jag och töserna hade det igår :D fasen som jag skrattade och så lycklig jag var! fattar inte hur mycket det kan ge att umgås med er!

Var med Therese och Annie igår :) jäklar var roligt, först var vi på marknaden och flamsade runt som vanligt hehe det blir inte mycket på allvar när det är jag och thessi som är inblandade :D


När vi vad på marknaden träffade jag fritids, min handledare gav mig en så varm kram och barnen kastade dig i min famn! gissa hur varv och lycklig jag blir när jag inser vad jag bettydde för dom. :D åååå jag vill tillbaka till dom


När vi gått klart på marknaden gick vi till pizzerian och åt pizza :) hehe där satt dom Annie och Therese ocg generade mig dom pratade om Niclas :D Men kan ju inte bli annat än stolt när jag får höra det ni sa då :D hehe, efter lite mat så skulle vi handla mat, Haha Thessi är så duktig att hitta på Coop Forum :D säger inte mera måste vara snäll här känner jag!


Sedan fortsatte vi hem till mig jag hemtade nattsaker sedan åkte vi 3 hem till Therese och spelade tjejsnack :D Anna vänta bara :D det skall vi ha med oss till danmark :D jätteroligt för 15 åringar dock men vem bryr sig inte vi iaf. så som jag skrattade denna dagen. sedan körde thessi Annie till bussen, när hon åkt hem tog jag och Thessi en fin promenad ner till hamnnen i Stora Höga :D gud vad fint det var där nere :D man ville bara kasta sig i havet och varmt var det oxå!


När vi kom hem så åt vi räkor vad gott jag älskar skalis djur:D Vi kollade även på allsång på skansen måste säga att jag tyckte att det var bra igår! Uggla är bäst helt klart!!! Gillar hans musik väldigt mycket! Sedan spelade vi spel Therese tjurade som bara den :D hon förlorade bara på fia med knuff =) hehe, sedan spelade vi tjejsnack igen, fick ringa till mega söt Nicklas då, snällhet hör inte ihop med mina 85:or dom njuter av att reta mig, men Nicke jag längtar så mycket efter att du kommer nu på Fredag! skall bli så himla roligt!!!!!


Var inte helt klar denna kvällen jag drack :P ganska känslig måste jag nog vara ändå!! men men får väl bjuda på det då!


Idag har vi bara tatt det lugnt skall ut och läsa ut teoriboken nu orkar inte anteckna allt då det värsta kapitelen är över nu, stolt över mig.


Thessi ha det underbart bra i Grekland- taskigt bara att det skall bli rekord varmt här nere nu när du åker! nu kallar studierna!


ha det bra!!


Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards