Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Karin - 10 juli 2008 18:09

Jag sitter ensam och gråter.

Jag sitter ensam och inte förlåter.

Jag sitter ensam och söker lyckan.

Jag sitter ensam och dränker mig i mina sorger.

Jag sitter ensam och funderar.


Ensamheten tränger sig på som en smäll mot en vägg.

Ensamheten i mitt fall är inte alltid positiv.

Ensamheten är en ond cirkel inom mig.


Mina bästa vänner bor så långt från mig.

Min egen bästa vän här hemma är allt för mig.

Mina vänner är det som får mig kvar.



skrev bara en dikt må tycka va ni vill om den, Inga kommentarer om ni inte bara  skall pika mina inlägg. Jag ber er inte läsa min blogg.


Av Karin - 10 juli 2008 11:05

usch mår inte bra idag heller febern är nere lite iaf på 38 grader men måste skita i den på lördag då jag skall se på Mamma Mia med min granne med feber eller ej.


Skall bli så roligt att få ha kul efter allt som vart nu. har saknat dig när du vart iväg denna veckan!


Idag kommer världens bästa Therese hem från Grekland :) hoppas att du har haft det underbart bra där borta :) tänker på dig min vän!


Nu skall vi se va det finns i kylen att äta idag, kan inte fortsätta att bara äta 1 mål mat om dagen, skärpning nu Karin, förresten jag har vart duktig! har läst ur teoriboken nu men tro inte att det fastnar i skallen på mig.


// Toker.



Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards