Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Älskade pappa!

Av Karin - 23 oktober 2008 17:33

tårarna faller ner för mina kinder:(

R.I.P vila i frid älskade Pappa <3333333333

 
 
Angelica

Angelica

23 oktober 2008 17:45

Beklagar sorgen vännen!
Finns alltid här om du vill prata!!

http://zesutyserce.weebly.com

 
Ingen bild

irmela

23 oktober 2008 18:24

lilla vän detta måste kännas orättvist och tungt.har tänkt mycket på dig.Du som kommit så långt och nu detta gör ont att bara tänka på dig.mina tankar finns för dig ska du veta.Skulle gjärna vlija höra av mig till dig.saknar dig så på msn.Hoppas att din far får en skön vila nu i lugn och ro.detta måste vara en rejäl chock.ta hand om dig.en person som har ett hjärta som bultar för dig.känns så orättvist och smärt samt.när döden kommer plötsligt.Starkt av dig att blogga om det.Ta nu en dag i sänder och känn efter hur mycket du orkar.Snälla ställ inga krav på dig själv nu utan låt din själ och hjärta läka i sin egen takt.tror på dig.Du vet ett du är stark.stora kramar din vän maria

 
Ingen bild

Frusenisbit

23 oktober 2008 22:14

:'( Beklagar, finns här för dig!!

 
BeaTrice

BeaTrice

24 oktober 2008 11:58

Beklagar verkligen sorgen Karin!

http://www.labeatrice.blogg.se

 
Ingen bild

Ida

24 oktober 2008 14:31

Beklagar verkligen...förstår att det känns tungt och overkligt. Jag finns här för dig vännen....de vill jag att du ska veta. Kramar kramar

 
Ingen bild

Lotta

24 oktober 2008 14:49

Bättre att få ha älskat och mist någon än att inte ha fått älskat alls. Som Teemu sa strax innan han gick ut den kvällen "Jag kommer snart hem" .. Deras hem är i himlen.

 
Nicke

Nicke

24 oktober 2008 14:56

Beklagar djupt sorgen vännen min, finns här för dig alltid. Tänker på dig och hela din familj. Din pappa var en underbar människa. Kramar i massor

http://swanen.blogg.se

 
Ingen bild

jojo

24 oktober 2008 18:35

beklagar sorgen :(

 
Malin

Malin

25 oktober 2008 13:11

Usch så hemskt och tråkigt :( Beklagar sorgen..

http://selmalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 3 maj 2009 14:47

vill du följa mig får du göra det på denna sidan istället.   http://wigstrand.zoomin.se/index.html ...

Av Karin - 19 april 2009 11:36

tänk ingenting planerat ta dagen som den kommer det är livet det. Tråkigt väder idag. I fredags träffade jag mina gullungar i stenungsund, alltid lika roligt att träffa på sina gamla kollegor. Som jag hoppas att jag skall få vara me dem i sommar. jag...

Av Karin - 11 april 2009 20:41

Vilken magiskt dag det har vart idag!   Dagen började med att jag gick upp ganska sent och åt frukost och lyssnade lite på ring så spelar vi och löste melodikrysset, melodikrysset gick faktiskt bra klarade alla frågor utan två, jag känner mig duktig....

Av Karin - 10 april 2009 11:56

glad påsk alla glada! hoppas att ni får det bra!   jag saknar min egna stjärna som bara den. vad är det som händer när man saknar någon så mycket? Men en sak skall du veta, du är min skatt och underbaraste vän! Utan dig och mina andra klarar jag mig ...

Av Karin - 5 april 2009 10:08

fan vad trött och less jag blir på allt verkligen. Hur seg får en förskyldning vara? Orkar inte med denna saken längre.   Edit: Säsongen är igång och vi inledde med 1-1 hemma mot Hammarby! Iår är det fan våran tur att vinna SM-guldet! ...

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards