Direktlänk till inlägg 9 november 2008

nya tag

Av Karin - 9 november 2008 13:29

hej hej nu är det söndag. sitter här på fars dag meen har ingen att fira längre :(. känns ju lite se så där men vad kan man göra när livet är så fruktansvärt orättvist??? men men inte värt att fundera på den saken längre. I fredags var det den finaste begravningen som pappa kunde få, jag fattade inte för mig var det som en hemsk teater bara det att jag och min familj och pappas släkt hade huvudrollen i denna teater.

Efter kyrkan åkte mamma o emil direkt hem men jag höll mig kvar i kykan och sa ett sista hejdå till den jag älskat så mycket. det värsta var att se när de körde ut kistan ur kyrkan mem pappa i, det knöt sig i magen på mig när jag såg det. När alla hade gått var det bara jag och en kompis till mig kvar, vi följde med ner till graven och la blommor där pappa skulle vila, det kändes bra att ha med sig denna person, eftersom att det var jag själv som hade frågat om hon hade lust att ställa upp. när vi hade vart vi graven så gick vi upp och satte oss i ett litet rum i kyrkan och pratade om det mesta som rörde sig i huvudet på mig, men ganska snart blev vi störda så vi tog en sväng i bilen för att sedan sätta oss på ett fik i stenungsund, där satt vi och pratade ett bra tag. sedan bar det iäg hem, där var det fullt med folk. snacka om att känna sig som smitare nr1 då man inte är med hemma från början men jag kände att jag INTE klarade av det, jag ville ventilera mig innan och förbereda mig.


tack alla som gjorde denna dagen lättare för mig, kan inte tacka er nog.

kram Karin

 
 
Angelica

Angelica

9 november 2008 13:55

Kan inte föreställa mig hur jobbigt de var i fredags!
Men jag finns här för dig!!
puss och kram

http://htt://zepsutyserce.weebly.com

 
Nicke

Nicke

9 november 2008 20:37

Det måste ha känts väldigt tungt i fredags, fint att din pappa fick en så vackerr begravning. Förstår att du ville vara kvar och ta sista farväl av din kära pappa. Vilken go vän du har som ställde upp för dig. Finns alltid här för dig sötis! Puss o kram

http://swanen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 3 maj 2009 14:47

vill du följa mig får du göra det på denna sidan istället.   http://wigstrand.zoomin.se/index.html ...

Av Karin - 19 april 2009 11:36

tänk ingenting planerat ta dagen som den kommer det är livet det. Tråkigt väder idag. I fredags träffade jag mina gullungar i stenungsund, alltid lika roligt att träffa på sina gamla kollegor. Som jag hoppas att jag skall få vara me dem i sommar. jag...

Av Karin - 11 april 2009 20:41

Vilken magiskt dag det har vart idag!   Dagen började med att jag gick upp ganska sent och åt frukost och lyssnade lite på ring så spelar vi och löste melodikrysset, melodikrysset gick faktiskt bra klarade alla frågor utan två, jag känner mig duktig....

Av Karin - 10 april 2009 11:56

glad påsk alla glada! hoppas att ni får det bra!   jag saknar min egna stjärna som bara den. vad är det som händer när man saknar någon så mycket? Men en sak skall du veta, du är min skatt och underbaraste vän! Utan dig och mina andra klarar jag mig ...

Av Karin - 5 april 2009 10:08

fan vad trött och less jag blir på allt verkligen. Hur seg får en förskyldning vara? Orkar inte med denna saken längre.   Edit: Säsongen är igång och vi inledde med 1-1 hemma mot Hammarby! Iår är det fan våran tur att vinna SM-guldet! ...

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards