Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Karin - 20 februari 2009 23:13

Hej!

klockan är sent jag är väl medveten om det men känner att jag måste skriva lite nu. Jag har fått provresultatet från mitt besök på vårdcentralen innan jag gjorde min Gaskrokopi. Nu visar de att jag inte är mjölk allergiker.

Vad är det nu då?

Jo jag var uppe hos skolsyster och skolläkare för att det kliade på hela min rygg då hade jag tydligen små envisa utslag som kliade värre än något annat. Jag fick då salva på ryggen av skolans team med order att komma tillbaka om 2 dagar. det gjorde jag utslagen eller en del av de var borta. skolhälsoteamet kunde då konstatera att det troligen är stress som orskakat alla mina problem. när jag pratade med mamma senare på kvällen så berättade hon en del som får mig att bli ännu mera säker på att jag lider av just det, så snart kan man äntligen ha klart vad alla dessa problem har orsakats av nu väntar jag bara på proverna från sjukhuset. men eftersom VC och skolteam är eninga så tror jag att man äntligen fått fram vad mitt problem är som dragit ner mig så enormt mycket i skiten.


Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards