Alla inlägg den 3 april 2008

Av Karin - 3 april 2008 22:36

Hejhej!

Nu har jag gjort det som ni sagt till mig Anna och Nicklas.

Säga ifrån när jag blir illa behandlad.

För mig är löfte ett löfte och ett löfte skall man också hålla, om man inte får en anledning som " jag skall resa bort".

Men det fick inte du ändå så svek du mig som du gjorde,

det gjorde jävligt ont eftersom att när vi sist sågs så kändes allt väldigt bra och det gör ju inte mina sår mindre direkt.

Men som tur va så fanns Niclas till min hjälp då,

den killen kan man verkligen lita på fullt ut!

Han hjälpte mig med mina ansökningar, du är värd all kärlek och vänskap som du kan få. <3333333



Den andra av de som vet om det säger bara

att jag skall behandla folk på samma sätt som dom behandlar mig,

är dom iskalla så kan jag minsann vara det med.

Och att jag inte förtjärnar att bli behandlad på det viset.

kan fan hålla med dig min vän, så himla rätt som du måste ha eftersom att Nicke säger exakt samma sak.

snart ses vi min vän skall bli så underbart skönt att få krama och prata och snacka med dig igen! jag saknar dig så att det gör ont i hela min själ alltså! men den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge!

tack Anna att du finns <3333333



Vågar nästan gissa vad min lilla skåning skulle tycka med!

Du har ju så starka åsikter har jag märkt!

Att få en tillbaka visning av dig är inte alls lätt haha!

Nejdå är glad för att du är så rak kanske därför som jag verkligen

gillar dig så mycket som jag gör!

lätt en av mina bästa vänner detta med!

du är älskad Sanna <3333



Sist en hälsning till den som inte vet så mycket om detta,

krya på dig Thessi vännen!

lika härlig som du alltid är!

och du vet mycket väl vart du står mig!!

<3333333333



Men som sagt en sak - ni säger att jag är en bra vän, jag tror er så mycket så, och en sak det är ni som gör mig till en bra vän oxå!

ni ger mig kärlek och värme och jag ger tillbaka!

vill ni vara vänner med mig så tänk på det!



Jag har inte svårt att förlåta andra inte alls men jag hatar folk som ljuger och som låter mig få skit för något som inte jag kan hjälpa!



Av Karin - 3 april 2008 14:03

Hela jävla magen krampar och jag mår skit!

kan inte annat än att sitta eller ligga!

Säger bara tur att det inte kom 2 veckor senare.

hade bara inte vart okej.

Kaka på kaka heter det med,

dom ringde på jobb men jag kunde inte ligger och spyr och vrider mig av smärta så.

Att jag kunde bli sjuk visste jag men inte såhär sjuk pågrund av

detta jävla helvete.

jag orkar knappt kämpa mig igenom denna dagen och morgondagen!


Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards