Alla inlägg den 12 april 2008

Av Karin - 12 april 2008 23:09

Dagen har inte varit toppenbra men endå inte åt skogen.

Jag har tillbringat dagen ensam med min mamma vilket inte alls är helt fel.

Men så plötsligt kommer allt över mig igen,

jag kan inte någonting, jag klarar inte någonting totalt värdelös är det någon som säger i mitt huvud. tror jag blir galen på alla dessa jävla röster som skall knäcka en redan sårbar människa....

Om inte rösterna hade spökat hade allt vart så mycket lättare.

men nu så går jag en inrekamp om mer eller mindre att övervinna allt elakt, jag som trodde att allt var bra men thiii där fick jag ett jätte bakslag.


Nu denna kväll så började den inte heller bra den började med en massa jävla ångest men slutar hyfsat bra. kan ju inte bli mer än glad när ens bästa vän har skrivit världens gulligaste sak om en på sin blogg. En tår faller från ögat och för första gången idag en ren lycko tår. men detta märker jag precis när du skall dra innan dess så har du lyssnat på mig och verkligen stöttat vilken väresätts mycket högt hos mig. Även om du känner att du inte kan göra så mycket så gör du mer än vad du tror, du finns i min närhet som en lycka i mitt hjärta.


Säger bara såhär på Fredag ojojoj då skall jag åka bort och det är med glädje som jag skall göra det. så gulligt sagt att jag får gråta ut i din famn, men jag är för feg för att våga göra det hur mycket jag än skulle vilja göra det.

Skall bli så underbart att få återförenas igen i 4 dagar om jag skall tvingas gå på nätterna så skall jag göra det men fan inget mer dumt i skallen när det gäller det, det kan inte komma mera lägligt än va det gör.


Då jag går i mitt livs jobbigaste tider men ångest som kan komma när som helst. När folk nära mig inte har det så lätt så blir jag med ledsen. allt är en ända röra så att lämna allt så gott det gåt för sin bästa vän känns inte fel.


Jag skall jobba imorn borde sova men kan inte, har intalat mig själv en sak ringer dom från kommunen så skall jag cykla de 40 minuterna som det tar till Ödsmål jag älskar att cykla och rensa skallen.


godnatt och tack att du finns Anna!!

min bästa vän och min lycka kan lova att jag md kommer minnas nästa helg som den bästa på länge!!!!





Av Karin - 12 april 2008 17:28

Shit asså.

Fan detta är inte bra.

Vad dåligt jag mår inför att få veta hur det går med skolorna jag vill verkligen komma in så jag kan börja leva ett normalt liv igen, vad nu det är ett normalt liv. kommer jag inte komma in vet jag inte vad jag gör känns mest som att det då finns bara 1 alternativ att flytta och försöka hitta sin plats i livet. jag har en dröm och den är att få jobb i Spanien eller ja varför inte reseguid eller något.


Kommer jag inte in så kommer jag fan måla ett helvete framför mig, fyfan på ren svenska. när detta släpper vet jag inte. har inte en aning om någonting längre.


På tal om annat jag skäms över hur somliga fans till LHC kan bete sig.

Usch, nej nu slutar jag kommer bara gå sönder.

Om man säger såhär -

JAG ÄR TYNGD UTAV STUNDENS ALLVAR.



Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards