Alla inlägg den 25 april 2008

Av Karin - 25 april 2008 22:52

Hej hej nu har det varit väldigt mycket skit härinne så nu skall jag skriva något roligt och bra.


Har sett på så ska det låta igen mest för att Lotta Engberg var med

måste nästan säga att jág fått en ny favorit artist!

Som jag ser fram emot sommaren då jag kan se henne live uppemot 10 gånger vilket jag verkligen skall försöka göra oxå!

Är det något jag verkligen gillar varför skall jag då skita i det?

Nej nu skall jag leva livet.


Hamnar på msn efter så ska det låta.

och vilken glädje lyckan från så ska det låta blir bara ännu större när jag har äran att få höra världens gulligaste saker och det underbaraste man kan få höra av sin vän.

Citerar en sak som satte sig i hjärtat:


"du har förändrat mitt liv..o inte lite heller."


en underbar sak att få höra av sin bästa vän tänk att lilla jag kan förändra livet för en annan människa till det positiva. Så har aldrig någon sagt till mig innan!

men vem skulle inte bli glad om någon sa en sådan sak till en?


En sådann liten sak som kanske en del tycker betyder så mycket för mig att få höra, det får mig att fatta att jag är en god människa och att jag förtjärnar det jag har idag.


Kommer bevara denna personen med ömhet och kärlek livet ut!

Inget skiljer oss åt, jag kommer hålla fast vid dig genom hela livet!


Jag älskar dig <3333


Av Karin - 25 april 2008 15:09

känner mig så jävla värdelös och dålig.

pikarna gör det inte lättare heller.

var så glad att jag bestämt mig för att springa detta loppet.

Ingen verkar tro på mig och på vissa verkar det som att det är

ett stort KORS i taket att jag skall motionera.

Är jag så stor så att det skall vara så?

Jag vet att jag är ful, fet och allt men så jävla ordagrant.

det dära gjorde ont.

som sagt jag vet att jag inte är en av de sötaste/vackraste

människa som finns ingen nyhet men påminn mig inte.



Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards