Direktlänk till inlägg 25 april 2008

känslan att vara älskad av sin vän!

Av Karin - 25 april 2008 22:52

Hej hej nu har det varit väldigt mycket skit härinne så nu skall jag skriva något roligt och bra.


Har sett på så ska det låta igen mest för att Lotta Engberg var med

måste nästan säga att jág fått en ny favorit artist!

Som jag ser fram emot sommaren då jag kan se henne live uppemot 10 gånger vilket jag verkligen skall försöka göra oxå!

Är det något jag verkligen gillar varför skall jag då skita i det?

Nej nu skall jag leva livet.


Hamnar på msn efter så ska det låta.

och vilken glädje lyckan från så ska det låta blir bara ännu större när jag har äran att få höra världens gulligaste saker och det underbaraste man kan få höra av sin vän.

Citerar en sak som satte sig i hjärtat:


"du har förändrat mitt liv..o inte lite heller."


en underbar sak att få höra av sin bästa vän tänk att lilla jag kan förändra livet för en annan människa till det positiva. Så har aldrig någon sagt till mig innan!

men vem skulle inte bli glad om någon sa en sådan sak till en?


En sådann liten sak som kanske en del tycker betyder så mycket för mig att få höra, det får mig att fatta att jag är en god människa och att jag förtjärnar det jag har idag.


Kommer bevara denna personen med ömhet och kärlek livet ut!

Inget skiljer oss åt, jag kommer hålla fast vid dig genom hela livet!


Jag älskar dig <3333


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 3 maj 2009 14:47

vill du följa mig får du göra det på denna sidan istället.   http://wigstrand.zoomin.se/index.html ...

Av Karin - 19 april 2009 11:36

tänk ingenting planerat ta dagen som den kommer det är livet det. Tråkigt väder idag. I fredags träffade jag mina gullungar i stenungsund, alltid lika roligt att träffa på sina gamla kollegor. Som jag hoppas att jag skall få vara me dem i sommar. jag...

Av Karin - 11 april 2009 20:41

Vilken magiskt dag det har vart idag!   Dagen började med att jag gick upp ganska sent och åt frukost och lyssnade lite på ring så spelar vi och löste melodikrysset, melodikrysset gick faktiskt bra klarade alla frågor utan två, jag känner mig duktig....

Av Karin - 10 april 2009 11:56

glad påsk alla glada! hoppas att ni får det bra!   jag saknar min egna stjärna som bara den. vad är det som händer när man saknar någon så mycket? Men en sak skall du veta, du är min skatt och underbaraste vän! Utan dig och mina andra klarar jag mig ...

Av Karin - 5 april 2009 10:08

fan vad trött och less jag blir på allt verkligen. Hur seg får en förskyldning vara? Orkar inte med denna saken längre.   Edit: Säsongen är igång och vi inledde med 1-1 hemma mot Hammarby! Iår är det fan våran tur att vinna SM-guldet! ...

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards