Alla inlägg den 29 april 2008

Av Karin - 29 april 2008 21:56

Haha har fått sitta och försvara mig hela kvällen på msn mot min bästa vän!

Skitkul var det dock! Haha kan bara inte fatta var ifrån du får dina påhitt :)

Du skall inte lyssna på någon sandvikare :) bara för att hon kallar mig lilla Farbron haha!


Men jag kan inte annat än att skratta det är väl det som är äkta vänskap?

Att kunna bråka, terrorisera, stötta, sprida glädje och lycka!

Vi två hör ihop helt enkelt som bästa vänner, kan göra allt och ingenting tillsammans :D kul har vi varje gång iaf vare sig det är på msn eller ej!!


Ditt nya smeknamn är helt klar:

Pucko som man kan köpa på flaska!


haha! dum blogg jag vet men ganska rolig :D


kram kram från LILLA FARBRON även kallad Karin för några dagar sedan!

Av Karin - 29 april 2008 17:58

Mitt huvud säger att jag bör åka bort.

Mitt huvud säger att jag ska stänga mig inne.

Mitt huvud säger att jag inom kort exploderar.


orkar inte!!!

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards