Alla inlägg den 28 april 2008

Av Karin - 28 april 2008 20:14

Vilken underbar dag jag har haft idag :)

Dagen började redan 07.30 då jag inte alls var pigg men upp skulle jag!

I rena lyckoruset så skickade jag sms till mina vänner då jag inte kunde hålla lyckan och glädjen för mig själv :)


Var uppe på tok för tidigt, men jag skulle träffa Daniel idag!!

Ojoj vilken dag vi fick sedan :)

Han mötte mig nere vid Bussterminalen i Henån, när vi sagt hej så gick vi och handlade grillkol och ryggbiff :) När vi var påväg hem till Daniel så passerade vi systemet :) Jag kunde inte låta bli så vi gick in där och handlade lite vi skulle ju välkomna sommaren :) bara så löjlgit att man inte fick plocka på sig själv vad man ville ha!


Sedan gick vi hem till Daniel, vaddå brant backe? Klagar som alltid men ingen fara när vi lagt in varorna då drog vi ut och kastade frisbee, spelade fotboll och kastade boll :) Så roligt och så längesedan jag gjorde dessa saker.


När vi kom hem så var det dags med matlagning :) vi gjorde egna pommes och grillade ryggbiff ;) det var så himla gott och vilket team! haha så goda potatisar har jag inte ätit på länge, och det grillade köttet blev underbart gott. Som grädde på moset satt vi ute på hans altan och åt varmt säger jag bara. till efterrätt åt vi glass mums :) sedan så solade vi och smälte maten.


Lite senare poppade vi popcorn och tittade på filmen smala sussie, den var säkert bra men jag somnade nog mitt i den var så himla trött!

När filmen var slut så gick vi ut på en promenad nere vid vattnet vi tittade på båtarna som låg i och bara njöt! Vi tog lite EGO bilder oxå!


sedan gick min buss hem!


Jättenöjd med dagen :) Tack Daniel du är en toppen vän!


kram från en glad Karin

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards