Alla inlägg den 23 april 2008

Av Karin - 23 april 2008 17:42

Om du tänker köra ihjäl dig, så tänker jag stanna bilen.

Om du tänker ta en massa tabletter, så tänker jag hindra dej.

Om du tänker skjuta dig själv, så får du skjuta mig först.

Om du tänker hoppa, så tänker jag stå nedanför och ta emot dej.

Om du vill leva, så tänker jag alltid leva med dig.

Av Karin - 23 april 2008 12:50

Här är man glad över att solen skiner!

Jag cyklade in för att övningsköra idag!

det gick jättebra och det var roligt, men när jag skall hem sedan så har en

jubelidiot till stenungsundare förstört min cykel.

Bakdäcket är sönderskuret eller ngt en jävla fucking punka på det.

Jag som älskar att cykla!

oturen skriker mig i ansiktet!


förstör för er själva istället för andra!!


Av Karin - 23 april 2008 01:19

Efter denna dagen vet jag inte om jag skall skratta eller gråta.

kan bara säga att jag nyss kommit hem efter en lång lång promenad vilket var välbehövligt. är så trött på mig själv just nu,

vart fan är den glädje från helgen?

den finns här någonstans men inte här just nu tyvärr.


funderat på hur jävla orättvist livet kan vara :(

Varför kan inte dom som vill dö få dö?

Istället för att de som vill leva måste dö?

fyfan säger jag bara.


Hittar inte ut just nu ljuset på allvar var finns det?

finns inget som tynger mig så direkt nu,

glad att jag bara visste vem du var istället för att träffat dig,

men hemskt känns det då jag träffat din bror.


Jag är rädd för att leva

jag är rädd för att dö

jag är rädd för att förlora allt mitt stöd.

så istället för att riskera att bli lämnad så tänker jag hålla tyst,

och inte säga ett enda knyst.

jag är rädd för att bli sviken

på samma sätt som när jag var liten.

Livet är ta mig fan inte lätt.

det är en enda stor jävla pers.


skall försöka sova nu,

hoppas ni har det bra,

får se när jag återkommer hit med något glatt!


kram kram

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards