Alla inlägg den 27 april 2008

Av Karin - 27 april 2008 17:34

Det smärtar mig djupt mina tankar idag.

Blir så himla ledsen på allt och alla.

Känner mig även så jävla elak som inte svarar när det ringer.

SÅ jävla nära är jag att ge upp nu.

vart fan finns ljuset? finns det överhuvudtaget?



Jag vet inte vad jag skall ta mig till, vill inte gå hemma vill ha något att göra men att jobba klarar jag inte just nu.


kommer jag inte in på skolan så kan jag lika gärna gräva mig min grav redan nu, då finns det inget liv att leva.



Att inte jobba okej för jag skall bara inte klaga har haft inkomst

varje månad nu i 2 år och sparar man blir det en hel del.

Så cash har jag men likt förbannat sitter jag här och fäller tårar över att leva detta livet.



RESPEKT TACK!

RING INTE MIG OM NI INTE VET ATT DET ÄR OKEJ.

GRÄVER NER MIG I MINA PLÅGOR NU.



//Kakan



Av Karin - 27 april 2008 12:20

Egentligen är det väl inte det.

kvalmigt men jättevarmt.

var ute på min promenad idag fick gå med paraply fullt uppfällt regn.

regn kan jag ta men inte att det kvavt, får bara ont i huvudet och mår inte bra av det vädret.


hehe är helt borta idag :P

blev lite väl mkt av det goda i natt!

haha men får bara skylla mig själv själv.

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards