Alla inlägg under april 2008

Av Karin - 11 april 2008 11:59

uthärda det inre kriget.

inte lätt när man är tyngd av studens allvar.

och det är inte roligt.

vilken djälva vecka säger jag bara.


nästa vecka ångest inför tisdagen - sista dagen för att ändra valet till högskolan kankse till och med skall ge fan i att söka. så jävla dålig och dum som jag är. vet att en person kommer bli galen på mig men detta är min dagbok har överseende med det Sanna.


Jag menar varför skall man plugga när man är misstänksam mot näst intill alla i sin närhet. Nej jag måste stänga in mig i min lya dvs inte prata i mobilen mer än nödvändigt, kommer koppla bort en del om den inte är avstängd.


trevlig helg.

Av Karin - 10 april 2008 15:18

Hej Hej

jag och min kompis har startat ett nytt idolforum för artisten Linda Bengtzing - gå gärna med i detta så att ni inte missar något kul!


http://alltomlinda.forum24.se/




 

Annars är det ingen bra dag.

fryser och mår inte alls bra.

tvingade mig till tandläkaren eftersom att jag hade en tid dit.

sedan var det VC med mitt illamående.



Av Karin - 9 april 2008 13:02

Hejhej!

VAD ÄR DET FÖR SAMHÄLLE VI LEVER I?

det undrar jag när elever hoppar av sin linje för att lärarna inte bryr sig.!

fyfan vart där uppe idag rosen rasande vill jag lova.

Hur fan kan man säga att man skall motarbeta mobbning när lärare kan kränka en elev så mycket att eleven väljer att hoppa av en linje för att gå till en annan linje innan men ens gått 1år på gymnasiet?

Jag hade inte brytt min lika mycket om detta inte hänt någon i min omgivning, vem det gäller vill jag inte lägga ut men mycket mycket nära mig står denna personen!


detta kan ha fört med sig att denna älskade varelse fått problem med sin mage pga av MOBBNING vakna för fan.  Om jag får veta att det har med detta att göra så kommer jag tillbaka till denna jävla skola var så säkra!


:@


// Kakan

Av Karin - 8 april 2008 22:03

Kan inte så säga så mycket är full med lycka!

Jag känner mig så duktig!

Går det inte bra så vet du varför vilket känns bra!

Nu skall det bli riktigt kul att träffa dig :D


Chatten idag blir så glad att jag har dig som min vän :D

Så underbart att ha dig på bra humör igen!

Och se lyckan i dina ord även om jag inte såg det så känner jag att idag var det en glad person som jag pratade med!


LINKÖPING här kommer jag!!! :D


skall fasen ta mig an utmaningar!:D
Jag älskar hajk liv :D


kram kram en glad tjej


Av Karin - 7 april 2008 22:47

Linköping vann första finalmatchen i Cloetta center med 6-4.

hoppas bara på att Surovy inte är allvarligt skadad och missar resten av denna serie!


Vinner cluben guld så lovar jag att bada i ett vattendrag när jag är i Linköping!

LHC
Av Karin - 6 april 2008 23:42

A = alltid finns där

B = Bästa

C = Coola

D = Dig själv

E = Eftertraktade

F = Fantastiska

G = Gråter ihop

H = Humor

I = Inteligenta

J = Jätte härliga

K = Kloka

L = Lättsamma

M = Mogna

N = Närhet till sina kära

O = Oersättbara

P = Pålitliga

Q = Qul

R = Retstickor (Positivt), speciellt 1 haha )

S = Sviker en inte

T = Trogna

U = Underbara

V = Värdefulla

W =

X =

Y = Ypperliga

Z =

Å = Återkommande trygghet
Ä = Ärliga och älskade av mig
Ö = Öppensinnade



Hur skulle ni beskriva era vänner??

Av Karin - 6 april 2008 21:56

Oj nu kommer det sista inlägget för idag!

Efter en massa förtvivlan och tårar så sitter jag ändå här ikväll och känner mig glad. Kan bero på att jag fått höra så fina saker från den bästa vännen man kan få. Istället för att jag är ledsen så har jag gråtit lycko tårar denna kvällen tillslut tacka gud för detta säger jag bara.


våra vänskapsband är grymt starka så det finns inte, det har bara denna dagen bevisat för mig. att kunna vandra sida vid sida även när det kärvar.

Det är äkta och sanna och renaste vänskap det!!


Äntligen kan jag sova ordentligt igen utan att slippa detta!


När jag kommer skall du få världens varmaste vänskaps kram från en vän som älskar dig som bara den, utan dig så dör jag på fläcken! <333333

Av Karin - 6 april 2008 18:13

Den enorma smärta som jag hade har släppt lite från förra inlägget,

men det finns något obeskrivigt jobbigt kvar som inte känns bra inför att åka iväg, vet inte själv va det är nu alltså. Jag måste fasen vara sjuk i huvudet som bara kan med att säga det rakt ut också. Jag vill träffa dig men ändå kan jag inte vara glad över det.


Hur som haver tog mig i kragen och ringde och prata med

Anna idag vilket jag borde gjort för mycket längesedan och du har all rätt att kritisera det...


Men det som känns bra att höra är att du värdesätter att jag var ärlig nog att talade om det för dig.


den personen som har åsikter om folk i min närhet snälla skona mig från dom det blir bara jobbigt att hamna mitt emellan, tillslut vet man inte vart man skall ta vägen längre....


Det värsta med det hela är att jag intalar mig att det är jag som fel gjort i denna fråga men det jag hört är att jag inte kan göra ngt för det är inte en sak som jag ens skall må dåligt över....


Ett löfte dock!

Om det är något som tynger mig som har med dig att göra skall jag säga det till dig dirket jag lovar, hur jävla arg du än kommer bli eller sårad så lovar att berätta det för dig min vän.



Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards