Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Karin - 3 juni 2008 19:42

Hej hej nu är Hillan här och rör om i grytan :D

Har haft en bra dag tillsammans med Karin :) Har även träffat hennes schyssta kompis Victoria :D



Dagen började med att jag och Karin låg och snoozade med radion i bakrunden innan vi åt frulle ;) Sedan så tog vi hojen in till Steungsund för att gå på marknaden. På marknaden sålde de en massa jordgrubbar och vi kunde inte låta bli att köpa. Vem tackar nej till jordgubbar?


Lite senare så träffade vi även Karins kompis Victoria. Vi tre gick runt hela dagen och flumsade, hehe, köpte godis, gick på marknaden och sprang på toa x antal gånger - sommarvärmen kräver toabesök helt enkelt....


Vi tretiden cyklade jag och Karin hem till henne, på Stenungsön (efter att vi vart inne en sväng på spritbolaget).  Sedan var det dags för ett efterlängtat dopp i havet, älskar att bada i havet (skrev jag kanske igår).

Under tiden slappade vi i solen, filmade och tog litte muppiga bilder, haha.

Titta och njut :D



 

   


Just nu sitter vi och ser film, filmkväll är planerad. Just nu är det Sunes Sommar (en klassiker) som rullar.


Tiden här hos Karin har varit väääääldigt bra, vi trivs i varandras sällskap, som fisken (eller säger man fesken här på västkusten?) i vattnet ;) Trevligt att få träffa Victoria också.


Vi tacka Karin för två fantastiska dagar och för att du är en helt underbar och fantastisk vän :D Love you!!!


/Kramar och hälsningar från Hillan


Vill ni läsa Karins blogg om våran dag så gå in på http://www.hillansplace.blogg.se


Ha en bra dag alla!!!!

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards