Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Karin - 27 juni 2008 23:14

Vilken kväll jag har haft först vart med Daniel igen så underbart roligt :D


Men asså dessa magiska msn kvällar börjar med allvar men kommer inte vidare på detta. tänk vad ett tv klipp från allsången kan göra med en chatt! idag är en sådann magiskt chatt med den bästa som inte går att beskriva i ord :D kan bara säga att jag är så glad och lycklig just nu!


Vi har pratat om Danmark och barnlåtar som jag älskar dessa härliga låtar vem minns inte "Lilla Olle i skogen" åååå jag vill vara barn på nytt!!!


TACK min vän nu mår jag bättre än på mycket länge tänk vad enkelt det kan vara för dig att lätta upp ett trasigt hjärta :D Älskar dig <3

Kom hit nu säger jag bara så vi kan sätta igång med våra planer :D

Danskarna kommer njuta när vi lämnar haha :D men det skiter väl jag i!!

Åker för att ha semester och kul inget annat :D


//Kakan


Av Karin - 27 juni 2008 12:37

Vill inte vara med att leka jävlar vad dåligt jag mår nu.

Inte bara det med skolan, mormor rädslan inför vad som kolla skall  osv osv, magen är helt år helvete dum.


Jag är inställd på att inte komma in eftersom att poängen mina är för låga.

Men hoppet är det sista som överger mig. men snart är det ute det med.

Jag orkar inte med detta livet längre, önskar att jag kunde säga att jag orkade men nu gör jag bara inte det.


Vet en sak som jag behöver nu, det är en superstar som skall ta hand om mig och lyssna på mina senaste olyckor. snart är gränsen nådd snart så finns det inte ens någon lycka att kämpa för, mer än att få träffa dig, det är du som får mig att orka leva som mitt liv är just nu. 

 Min lycka min glädje!

Min bästa vän och stjärna!

Den som får mig kvar vid livet.

annars hade jag tagit klivet.

men mitt löfte till dig står kvar

för du är helt underbar.

Jag älskar dig min vän <333333

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards