Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Karin - 15 juni 2008 19:03

Idag är det verkligen en Karin på sitt bästa humör!!
Kan bero på att jag verkligen vart glad av många olika anledningar.

Har fått sova jättemycket inatt härligt säger jag bara jag blir så glad!!

Magen har vart så snäll idag :D Yes :D underbart :D


Har lagat hemmagjord flädersaft idag som jag tänkte bjuda Angelica på, på midsommarafton :D den skall vara färdig precis lagom till det :D

Blir så glad när jag gjort något bra av min dag :D


Så har Anna ringt med :D underbart, alltid lika kul att snacka med dig måste jag lova!!! hehe min lysande stjärna och bästa vän!!! :D


Idag kommer Niclas hem med ifrån Rhodos, hoppas verkligen att du har haft det bra, men som jag har saknat dig min vän!


Kram Kram från Karin

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards