Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Karin - 17 juni 2008 21:46

Imorn kommer Angelica herregud var tiden har gått fort =)

Kommer kanske vara lite mindre liv på denna bloggen men vem vet - kanske släpper fram Angelica :D haha!!!


Jag längtar så tills imorn kväll!!!

skall bli så himla roligt min super vän =)


Kram från Karin!!!

Av Karin - 17 juni 2008 01:08

Kvällen har varit fy i helvete fan pissdålig. Inte ens angelica lyckas få mig glad över att hon skall komma på besök imorn (onsdag).


Skickade ett inte allt för trevligt SMS, men vad fan skall jag ta mig till då?? har man sagt att man ringer när man mår bättre så gör man det, en gång innan så har denna personen ringt sedan det blev klart vad som gällde, då svarade jag för då mådde jag hyfsat, kanske skulle ha skitit i att svara :( fyfan vad dum jag känner mig om det är där det stora felet är.men  jag hade bara visat ett livstecken på ett sms. SMS och telefon är för mig inte samma sak :( ledsen om jag sårade med det sms:et men vad skall jag göra?.


snälla någon hjälp hjälp hjälp.

Vart är min trygghet vart är min lycka??

jag som var så glad efter att vart med Kajsa idag.


Vad är det som har gått fel?????
den som har ett svar på detta ge mig det NU!!!!!!!!!!


Ida vännen tänker på dig.


Niclas tack för att du vart här för mig idag =)

Välkommen hem förresten som jag har saknat dig :)


// :'(


Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards