Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Karin - 20 juni 2008 22:38

Idag har jag firat midsommar!!!

Vilken underbar dag jag har haft säger jag bara,

när jag funderar så undrar jag vilken midsommar som slår denna alltså!!

Vi har dansat kring stången först den tida dansen, jättekul :)

Sedan så kollade vi på film och tog det lugnt vet inte vart tröttheten kom ifrån men stendöda vart vi!


Senare så var det dans igen å herrejesus säger jag bara vilken dans bland det roligaste jag dansat på längre :)

Tappade bort min partner haha!!!

Hoppas att du hade lika roligt som jag hade vännen! stort tack för den bästa midsommaren på år och dag säger jag bara.


sedan bar det hem till grillen, hade visst talang där med :D

efter maten plåtade vi en massa bilder jättekul!


nu skall vi se på film!


" Livet är en Schlager" - love this movie =)

Av Karin - 20 juni 2008 17:05

Hallå idag är det midsommar afton!

jag har dansat och haft kul är bara helt stendöd för stunden men vi tar det lite lugnt just nu för ikväll skall iaf Karin hoppa i sjön :P

haha kommer säkert att filmas!!!


Haft en bra dag, tack för sällskapet Angelica du var en hejare på "små grodorna"..



kram kram

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards