Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Karin - 13 juni 2008 19:57

Hej det är en totalt slutkörd och utmattad Karin som skriver idag.

Har haft en bedrövlig natt men som sagt man vänjer sig med tiden.


Idag har jag annars vart i Göteborg hela dagen, har kollat på STCC.

så häftigt att man har byggt en bana precis under göta älv bron =)

Banan i göteborg

Tänk er liksom att på andra sidan banan ligger GBG-operan! Helt klart väldigt häftigt :) Jag gillar fart och fläkt skulle så gärna pröva att köra en sådan bil=) hehe :) Det regnade som fan på väg in till göteborg men annars var det uppehåll förutom småstänk men kallt var det.


Jag skall dit imorn med - tror att det kommer att bli roligare då eftersom att det bara är finaler då =) underbart!!!!


Kram från Trötta Karin.

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards