Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Karin - 8 juni 2008 20:45

Hjälp vad glad jag blir när jag har pratat med min skatt igen =)

Ojoj får gåshud när jag tänker efter var denna personen ger mig!!!

Också blir jag generad när jag får höra det jag får höra av dig med :)

Jag vill ha Juli nu ju kom så jag får träffa dig igen, det var ju i april senaste haha, och det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå längesedan.

Tack för dagens samtal min skatt =) du är bäst och som jag sagt så många gånger tidigare dessa samtal kan få mig att vara glad hur länge som helst bara jag tänker på det.


Du är bäst vännen!!


kram kram

Av Karin - 8 juni 2008 13:47

skall bara lägga ut det jag har kommit fram till idag.


Kollade på studera.nu lite granna, kan ju säga att mina poäng som jag har nu inte var allt för höga men har kommit på en sak att kommer jag inte in nu så skall jag söka till utbildningar som inte behöver så höga poäng.

eller sanningen är väl den att jag har låga haha. men man ska inte tappa suget innan det definitiva beskedet kommer.


Idag skulle jag jobbat i kiosken men blev inte så mycket av det idag faktiskt magen är dummare än på länge fyfan säger jag bara.


Min mobil är som den är oxå hehe, fick ett sms av A idag såg typ bara Hej, resten kunde jag inte läsa hehe :) men hoppas att du har haft det strålande bra i den kungliga huvudstaden :)


Tack Kajsa för din fina kommentar på min blogg :)
du är en super skön vän :)

ses på fredag=)


kramis!





Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards