Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Karin - 22 juni 2008 15:38

Hejhej idag är det söndag!!!

















Idag har vi vart ute på ett riktigt äventyr vill jag lova!!!vi har vart ute på sjön och hamnade mer eller mindre i sjönöd.Vi skulle in till stenungsund för att handla en blomma vi tänkte att det kvittar om vi går eller åker båt, vi bestämde oss för att ta båten!!


Resan in till torget gick helt okej det var bara lite problem med ena åran som inte ville som vi ville men vi tog oss in dit utan större problem.

När vi var påväg hem började det mindre roliga, årorna krånglade.

tillslut så sa fästet upp sig och gick sönder vilket innebar att vi mer eller mindre hade en åra som inte fungerade som den skulle.

Till råga på allt i samma veva så tappade jag åran i vattnet för chocken att den lossnade helt.


Vi kom inte så långt men vad kunde vi göra mer än att behålla lugnet,kan lova díg Angelica att det hade aldrig fungerat om du inte behållt lugnet du har allt en bra sjömänniska skall ha!!!=)


Tillslut så vinkade vi på hjälp och det kom en båt som tog oss till våran brygga! vi tackade för hjälpen och tog oss sista biten in till bryggan.


allt väl med oss!!

//Kakan

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards