Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Karin - 4 juni 2008 19:48

månadens höjdare är här, en jävla dålig omgång :(
Usch Karin är så jävla gnällig och mår dåligt idag.

jaja man skall vara glad att man bara behöver ha fanskapet 1 gång i månaden iallafall....


Av Karin - 4 juni 2008 10:51

Hej hej, nu är Hillan här igen :D Det blir sista inlägget från mig på Karins blogg från mig för den här gången.


Förstår att ni är nyfikna på vad vi har gjort sedan sist :) Igår kväll glodde vi som sagt på film, på barnfilm, barn som vi är, haha. Saltkråkan och Nils - Karlsson Pyssling. Och sen så gick vi en promenad runt vid midnatt :)



Det blev inget kvälssdopp i det blå, men men. Man blev allt badsugen av att kolla på Saltkråkan - "Farbror Melker varför badar du alltid med kläderna på?".


I morse klev vi upp runt tio, och vi har käkat frulle och så har jag skrivit ut lite skolpapper. Snart ska jag iväg hem till Gnällstaden. Dagen lovar strålande sol, hehe.


Och vet ni jag har blivit erbjuden sommarjobb? Helt otroligt va?! Skriver mer om detta på min blogg, nu ska jag läma över till Karin att kladda ner lite på min blogg igen :D


Tack för att jag har fått låna Karins blogg under de här dagarna. Och tack Karin för ett par härliga dagar på Västkusten :D Hoppas att vi kan ses snart igen.


Hoppas att allt är bra med er som läser detta :D

Det har vart asskoj att korsblogga, det rekomenderar jag :D


Ha det bra alla, vi syns på min blogg.


/ Kramar från Hillan

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards